- Helsingin ja Turun välisen nopean radan selvitys valmistunut
- Raide-Jokerin suunnittelu alkaa
- Pisara - kehityksen puuttuva lenkki
- Liikennekahvila
- Yhdistetyt raitio/bussikaistat?
- Helsinki-Vantaan lentoaseman raideyhteys
- Joukkoliikennekaupunki vai autokaupunki
- Joukkoliikenne-etuudet ja matka-aika
- Vaihdot kaupunkiliikenteessä
- Länsimetron sijasta tariffiuudistus
- Heiluri- vai keskustaan päättyvä linja?
- HKL:n tavoitteet vuodelle 2012
- Toteutettavien liikennehankkeiden valinta
- Metroverkostojen rakentaminen
- Ensimmäinen todennäköinen pikaraitioyhteys seudulla
- Monihaaraiset pikaratikat
- Jokeri 2
- Mäkelänkadun ja Hämeentien linjojen katkaisu Sörnäisiin
- Mannerheimintien liikenteen nopeuttaminen
- Joukkoliikennepolitiikka 1960- ja 70-luvuilla
- Joukkoliikenne eurooppalaisissa kaupungeissa - tutkimus
- Liityntäpysäköinnin merkitys joukkoliikenteen käytölle
- Pinta- ja tunnelirakentamisen kustannusero
- Mielipidekyselyt
- Linjojen keskittäminen
- Tähtimäinen vai verkkomainen linjasto?
- Lappeenrannan duoratikkasuunnitelmat
- Liikenneturvallisuus
- Raitiovaunutunnelihankkeet Keski-Euroopassa
- Oulun joukkoliikennekadulle vaihtoehto
- Suomalaisen pikaraitiotien raideleveys
- Joukkoliikenteen kokonaistaloudellisuus yhteiskunnalle
- Raideliikenteen ja kaupunkirakenteen yhteensovittaminen
- Göteborgin raideliikenteen kehittämishistoria
- Infran maksaja eri joukkoliikennemuodoilla
- Odotusaika ja matka-aika
- Yksikkökustannukset ja infran kulut
- Jos Helsingin metroa ei olisi rakennettu
- Vaihtoehtoinen länsimetro
- Eri joukkoliikennemuotojen päällekkäinen tarjonta