- Helsingin bussilinjojen korvaaminen metroilla, raitiovaunuilla sekä johdinautoilla
- Metron tunnelointi Kulosaaressa
- Pasilan linjasto
- Joukkoliikenteen hierarkiatasot ja niiden palvelualueet
- Kunnossapito pääreitillä
- Kauko- ja paikallisliikenteen yhdistäminen
- Seututason joukkoliikenne Helsingin niemellä ja sen lähiympäristössä
- Miten Tampereen joukkoliikenne voisi säästää järkevästi?
- Helsingin seudun terveysasemat ja linjasto
- Crowdsourcing joukkoliikenteessä
- Espoon ja Pietarin metrojen yhdistäminen
- Suomen kaupunkiraideliikenteen vaihtoehtoskenariot
- Klaukkalan rata
- Joukkoliikennelain ja PSA:n vaikutukset
- Tampereen tulevat rollikkalinjat
- HLJ 2011 MARA
- Helsinki - Jyväskylä -bussivuorot tunnin välein?
- K-Juna Östersundomiin ja Porvooseen
- Rhônexpress
- Miten HSL voisi säästää järkevästi?
- Metrovarikon laajennus ja HKL:n kustannusarviot
- Variotram muutettu johdinautoksi (aprillipila)
- Pariisi - Tukholma - Turku - Helsinki
- Norrbotnia-rata suunnitteilla Ruotsissa
- Malminrinteen rata, Fredan ja Urho Kekkosen kadun risteys
- Pohjois-Lappi haluaa radan Jäämerelle
- Hämeenlinna-Lahti oikorata
- Tukholman joukkoliikennesuunnitelma 2020
- Lentorata
- Pajalaan suomalainen rautatie
- Kurvin kehittäminen joukkoliikenteen hubina
- Tuusulantien pintametro
- Raitiotie Lauttasaareen
- Liikenneviraston kehittämisvisio
- Eläintarhan seisake takaisin, ja kakkonen kanssa!
- Nordhausenin duoraitiovaunu mallin soveltaminen Suomessa?
- Kävelyetäisyydet joukkoliikennepysäkeille
- Karttaideoita HSL-liikenteeseen ja brändistä muutenkin
- Ilmasto- ja energiapoliittinen selonteko
- Pori-Helsinki radasta esiselvitys