- Hirvensalon, Satavan ja Kakskerran joukkoliikenneselvitys
- Kuntaliitokset ja joukkoliikenteen kehittäminen
- Maunula / Viikki (toinen metrolinja)
- Tampereen ratapihan kapasiteetin kasvattaminen?
- Budjetti 2009
- Bussiliikenteen vapauttaminen
- Helsingin tulevaisuuden metrohankkeet kevytmetrona
- HSJ Raideliikenne 2025
- Helsingin satamaratojen käyttömahdollisuudet matkustajaliikenteessä
- "Junalla" Pieksämäen ideaparkkiin
- Tampereen länsiasema
- Koiviston Auton mainetutkimus
- Joukkoliikenteen käytön edistäminen yritysten taholta
- Lineearitekniikkaa länsimetroon (aprillipila)
- Koko seudun kattava joukkoliikenne?
- Raide-Jokerin varikko
- Pikaraitioteiden vastustus Helsingin seudulla
- Raidebussi voisi yhdistää Kouvolan ja Kotkan
- Soininvaara: Rakentaminen vain asemien ympärille
- Visio: Espoon raideliikenne
- Pikavuoropysäkkien laadun parantaminen
- Turun seudun joukkoliikenne 2020
- Pieksämäen Ideapark
- Duoraitiovaunut Ruotsissa, tutkimusraportit netissä
- Raideliikennejärjestelmien integroiminen
- Maakunnallinen junaliikenne Jyväskylässä
- Tunnelbanan rooli Tukholmassa
- Fleminginkadun eteläpään raitiotie
- Pääkaupunkiseudun joukkoliikennerunko 2040
- Yksi visio raideliikenteestä
- Esikaupunkiratikoiden tekniset mahdollisuudet Helsingissä
- Helsingin seudun ratahankkeiden tärkeysjärjestys
- Yhteiskunnallinen hyöty eri kaupungeissa
- Raitiotie Tikkurila-Aviapolis
- Parikkalan keskusliikenneasema
- Pajunen: ratikalla yli rajojen
- Jos rataverkkoa ei olisi Suomessa
- Olemassaolevat radat uuden pohjana?
- Viikin metro
- Valtionrahoitus paikallisissa raideliikennehankkeissa