Kalustopoistoja 2016

Eikös osassa oo turvaohjaamot, EEV päästötaso yms. kaikkea hienoa?

Jaa, en tiedä oliko lavetin Ikaruksissa turvaohjaamot, mutta siitä huolimatta sellainenkaan ei voi tehdä Ikarusta hyväksi. Huononkuntoisia autoja tänä päivänä kun ikää on jo 14 vuotta. Eiköhän noi kaikki poistu kesällä kun Nobinalle tulee iso kasa uusia busseja. Sama käy todennäköisesti firman kaikilla Volvo B7RLE City L-autoille jotka ovat olleet huonossa kunnossa ja vuosia.
 
Eiköhän noi kaikki poistu kesällä kun Nobinalle tulee iso kasa uusia busseja. Sama käy todennäköisesti firman kaikilla Volvo B7RLE City L-autoille jotka ovat olleet huonossa kunnossa ja vuosia.

Syysliikenteen alkaessa Nobinan kalustotarve on jokatapauksessa 32 bussia vähemmän kuin nyt, joten jo pelkästään sen takia voidaan luopua ikaruksista ja isosta osasta Volvo City L:ä. Tämän lisäksi tulee reippaasti uutta kalustoa joten en ihmettelisi vaikka joitain uudenpiakin autoja saisi jo lähtöpassit. Linjoilta 21V, 65A ja 66A vapautuu myös iso määrä teli-säfflejä ja volvoja ja tuskin kaikille niillekään enää töitä löytyy. Voi hyvinkin olla että mm. loputkin entiset jokeri-telit saavat lähteä.
 
Jaa, en tiedä oliko lavetin Ikaruksissa turvaohjaamot, mutta siitä huolimatta sellainenkaan ei voi tehdä Ikarusta hyväksi. Huononkuntoisia autoja tänä päivänä kun ikää on jo 14 vuotta. Eiköhän noi kaikki poistu kesällä kun Nobinalle tulee iso kasa uusia busseja. Sama käy todennäköisesti firman kaikilla Volvo B7RLE City L-autoille jotka ovat olleet huonossa kunnossa ja vuosia.

Mutta EEV oli kummassakin. Eiköhän noi olis ollu parempi pitää varalla kuin jotkut Euro3 City L:llät. Tai ehkäpä olis voinu pitää nuo ja laittaa 140 ja 286 poistoon, niissä kun ei oo EEV:tä. No samapa tuo enää tässä vaiheessa.
 
HelBin vehkeet #275, #276, #429 ja #430 Ruhassa ilman rahstuslaitteista.
 
Kaikki Nobinan Hakunilan Ikarukset ja osa City L:stä oli semmosessa paketissa, että niitä ei saa liikutettua mihinkään. Lienevätkö poistoon menossa...
 
Takaisin
Ylös