En nyt löytänyt parempaa ketjua tälle kysymykselle, mutta kun pintalinjoja (41, 42, 63, 69 jne) siirretään Espoon-terminaaliin, missä on purkulaiturit niille? Otetaanko laitimmaisia 50-sarjan laitureita purkukäyttöön?
"Huoltoaseman baarissa istuvat miehet ovat tulleet työmailta kahville. He käskevät katsoa maantien varren bussipysäkkejä. Tosi hienoja. Niillä vain ei pysähdy yhtäkään bussia."
Aikatauluja ei sitten enään tule autoihin jaettavaksi ollenkaan. Siinä sitten taas matkustajille selitettävää.
Rautatientori tiivistyy näköjään vieläkin lisää, kun laituri 1 poistuu jo tulevana keskiviikkona käytöstä. Aika tiukkaa taitaa tehdä, niin miksi muutamia linjoja ei päätetty toistaiseksi Hakaniemeen? Luulen, että siellä olisi tässä tilanteessa enemmän tilaa kuin Rautatientorilla.
Hakaniemenrannassa ei ole liikenteen välityskyvyn kannalta mitään tarvetta kahdelle ajokaistalle idän suuntaan. Olen jo vuosia miettinyt miksei rannan puoleiselle ajokaistalle vain ripotella lähtöpysäkkejä, ainakin kolme mahtuisi huoletta. Rannasta lähtiessä ajo Hämeentielle tapahtuisi Haapaniemenkadun kautta. Ei tarvitsisi ajaa kaikkia busseja Rautatientorille asti.
Käsittääkseni Nobinan sopimus linjoilla 554 & K siirtyy linjoille 553 & K. Mutta ajaako Nobina myös "uutta" 554:ää? Aikatauluissa ei ole mainintaa liikennöitsijästä?