Näytetään tulokset 1-3/3

Viestiketju: Kampin lähiliikenneterminaalin tulevaisuuden käyttö

  1. #1

    Liittynyt
    21.10.2017
    Viestejä
    4

    oletus Kampin lähiliikenneterminaalin tulevaisuuden käyttö

    Kampin lähiliikenneterminaali jää ensi vuoden alussa todella vähälle käytölle, kun jäljelle jää vain yövuorot. Mitähän suunnitelmia terminaalin osalta on olemassa? Elielinaukiolla alkaa tulla painetta alueen muuhun käyttöön ja Elielinaukion linjathan mahtuisi Kamppiin mainiosti. Liikenteen siirtäminen manskulta keskelle Töölöä ei olisi varmaankaan ongelma edes matkustajien kannalta, lähinnä nurinaa voi tulla päätepysäkin siirtymisestä "sivuun" / muualle totutusta. Topelius-Runeberg-akselin voisi kehittää joukkoliikennekaduksi. Siinäkään ei pitäisi olla ylitsepääsemättömiä ongelmia. Lähinnä Töölöntori - Caloniuksenkatu -välin autoliikenteen sijoittaminen muualle toisi tarvetta järjestelyille Hesperiankaduilla.
    Lisäksi tuonne terminaaliin voisi siirtää 190 - liikenteen ja ehkä 280-liikenteen, josta osan voisi ajaa kehä 2 - Länsiväylä -reittiä, metroliityntäkin vois olla hyvä.

  2. #2
    aki
    aki ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    30.06.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    3616

    oletus Vs: Kampin lähiliikenneterminaalin tulevaisuuden käyttö


  3. #3

    Liittynyt
    09.09.2011
    Viestejä
    52

    oletus Vs: Kampin lähiliikenneterminaalin tulevaisuuden käyttö

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Katuri Näytä viesti
    Kampin lähiliikenneterminaali jää ensi vuoden alussa todella vähälle käytölle, kun jäljelle jää vain yövuorot. Mitähän suunnitelmia terminaalin osalta on olemassa? Elielinaukiolla alkaa tulla painetta alueen muuhun käyttöön ja Elielinaukion linjathan mahtuisi Kamppiin mainiosti. Liikenteen siirtäminen manskulta keskelle Töölöä ei olisi varmaankaan ongelma edes matkustajien kannalta, lähinnä nurinaa voi tulla päätepysäkin siirtymisestä "sivuun" / muualle totutusta. Topelius-Runeberg-akselin voisi kehittää joukkoliikennekaduksi. Siinäkään ei pitäisi olla ylitsepääsemättömiä ongelmia. Lähinnä Töölöntori - Caloniuksenkatu -välin autoliikenteen sijoittaminen muualle toisi tarvetta järjestelyille Hesperiankaduilla.
    Lisäksi tuonne terminaaliin voisi siirtää 190 - liikenteen ja ehkä 280-liikenteen, josta osan voisi ajaa kehä 2 - Länsiväylä -reittiä, metroliityntäkin vois olla hyvä.
    Tästä aiheesta on puhuttu aiemmin:
    Sinne tullaan siirtämään linjoja Elieliltä ja Kampin metroasemalta. Ainakin 40, 41, 42 43, 45, 63, 69 ja 70 tullaan siirtämään Kampin terminaaliin.

Vastaavia viestiketjuja

  1. Tulevaisuuden liikkuminen
    kirjoittanut Antero Alku foorumissa Muuta joukkoliikenteestä
    Vastauksia: 18
    Viimeisin viesti: 24.05.2013, 13:34
  2. HKL: Ideatyöpaja tulevaisuuden joukkoliikenteestä
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 1
    Viimeisin viesti: 01.10.2009, 20:06
  3. Tulevaisuuden joukkoliikenne
    kirjoittanut Antero Alku foorumissa Muuta joukkoliikenteestä
    Vastauksia: 17
    Viimeisin viesti: 14.01.2008, 10:11
  4. LVM Tulevaisuuden keskisuuri joukkoliikennekaupunki
    kirjoittanut Mikko Laaksonen foorumissa Paikallisliikenne muualla Suomessa
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 15.02.2007, 12:31
  5. Tulevaisuuden junakuljetukset!
    kirjoittanut Dr16 foorumissa Junat
    Vastauksia: 2
    Viimeisin viesti: 16.02.2006, 17:31

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •