Tätä telien tarvetta näillä linjoilla on kyllä vaikea käsittää. Noista linjoista ainoa millä voisi nähdä pienintäkään tarvetta teleille olisi 322 ja sekin on pärjännyt ihan hyvin tähän asti 2-akselisilla. Vuoroväleihinkään ei ole tulossa merkittäviä muutoksia joten miksi telejä tarjotaan kohteeseen missä niille ei ole tarvetta?
Hyvät matkustajat - varokaa rakoa viestin ja allekirjoituksen välissä
Ja elokuussa 2019 päättyy todennäköisesti Transdevin toiminta siellä, kun Keravan linjat sekä Espoon 124 saavat uuden liikennöitsijän. Transdevhan ajaa sen jälkeen vain puoli vuotta noita koillis-Helsingin linjoja Koskelasta ja Tattarisuolta.
Saatan toki olla väärässäkin, mut näin luulisin ite että tulee käymään...
Miksi luulet että Transdev vuokraisi sitä pihaa kilpailijalle?
---------- Viestit yhdistetty klo 21:22 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 21:18 ----------
Optiot on vielä päättämättä ,voit olla ihan metsässä noiden sun ajatusten kanssa.
Eikös Tuupakan varikon omista Vantaan kaupunki, joka voi suoraan vuokrata sitä muillekin kuin Transdeville?
Kyllä sen pitäisi Vantaan kaupungin omistuksessa olla mutta eihän kaupunki voi sitä alkaa osiin jakamaan jos koko alue on TDF:lle vuokrattu. Riippuu tietenkin siitä millainen sopimus on kyseessä, onko määräaikainen vai toistaiseksi voimassa oleva ja mikä on irtisanomisaika? Eiköhän TDF pitäne koko varikon itsellään vielä seuraavan vuoden ajan ja sitten Keravan linjojen päätyttyä alue vapautuu Nobinan tarpeisiin.
Tässä uutinen jonka TDF julkaisi kun Suomenojan toiminta päättyi Tammikuussa http://www.transdev.fi/uutiset/espoo...minta-loppunut.