Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Näytetään tulokset 76-86/86

Viestiketju: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

  1. #76

    Liittynyt
    09.09.2011
    Viestejä
    93

    oletus Vs: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut pehkonen Näytä viesti
    Minä en henkisiläisenä halua saastuttavia busseja espoosta keskustaa tukkimaan. Onneksi Espoon terminaali Kampissa on jo paremmassa käytössä. Kampissa on kyllä tilaa katujen varressa espoolaisten busseja varten. Tai sitten Ruohalahdessa.
    Länsiväylän bussit ajavat Helsingissä yhdellä, alle kilometrin mittaisella kadunpätkällä (vertaa vaikka Mannerheimintien ja Hämeentien busseihin).
    Puheet liikenteen tukkimisesta ja saastuttamisesta ovat liioittelua, sitä tekevät lähinnä henkilöautot.

    Kampin terminaalissa on tilaa, kun se on puoliksi tyhjänä.

  2. #77
    Prompter avatar
    Liittynyt
    29.03.2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    926

    oletus Vs: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut AnonyymiPseudonyymi Näytä viesti
    Mikähän 124:n joka toisen, Saunalahdenrantaan ajavan vuoron tunnukseksi tulee? 124B? 124BX? 124ABCD?
    Miksi tämä linja tarvitsisi eri tunnusta, kun määränpää lukee linjakilvissä
    "Huoltoaseman baarissa istuvat miehet ovat tulleet työmailta kahville. He käskevät katsoa maantien varren bussipysäkkejä. Tosi hienoja. Niillä vain ei pysähdy yhtäkään bussia."

  3. #78

    Liittynyt
    22.08.2009
    Viestejä
    914

    oletus Vs: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

    Minusta sama käytäntö kuin Tukholmassa olisi paras, eli liityntälinjojen keskustaan jatkavilla vuoroilla, jotka eivät ole yövuoroja, on yhtenäisesti käytössä kirjain C. Olisi varsin helppoa tuntemattomalla alueella liikkuessa hahmottaa linjoja, kun olisi keskustaan metron liikennöintiaikana kulkevia C-linjoja, liikennöintiajan ulkopuolella kulkevia N-linjoja ja sitten muita linjoja.

  4. #79

    Liittynyt
    22.07.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    618

    oletus Vs: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut junabongari Näytä viesti
    Länsiväylän bussit ajavat Helsingissä yhdellä, alle kilometrin mittaisella kadunpätkällä (vertaa vaikka Mannerheimintien ja Hämeentien busseihin).
    Puheet liikenteen tukkimisesta ja saastuttamisesta ovat liioittelua, sitä tekevät lähinnä henkilöautot.

    Kampin terminaalissa on tilaa, kun se on puoliksi tyhjänä.
    Espoon bussit ajavat Helsingissä 5,2 kilomertriä suuntaansa. Hämeentien pituus Hakaniemen torilta Kustaa Vaasan tien alkuun on 3 kilometriä ja Mannerheimintie Kiasmalta Hämeenlinnanväylän alkuun 4,8 kilometriä. Kampin terminaalissa on 17 laituria, joista lähtölaitureina on käytössä 8 laituria. Tulolaitureina toimii varmaankin 2-3 kpl.

  5. #80

    Liittynyt
    25.05.2011
    Viestejä
    493

    oletus Vs: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

    Kyllä oli upea päätös nämä lyhyet laiturit. Ai että. Kun saadaan se automaatti ja 2,5 minuutin vuoroväli.

    Paitsi että nyt kuultiin sekin, että 2,5 minuutin vuorovälillä ei voitaisi missään olosuhteissa edes koko linjapituutta ajaa.

    Hyvin meni.

  6. #81

    Liittynyt
    09.09.2011
    Viestejä
    93

    oletus Vs: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut pehkonen Näytä viesti
    Espoon bussit ajavat Helsingissä 5,2 kilomertriä suuntaansa. Hämeentien pituus Hakaniemen torilta Kustaa Vaasan tien alkuun on 3 kilometriä ja Mannerheimintie Kiasmalta Hämeenlinnanväylän alkuun 4,8 kilometriä. Kampin terminaalissa on 17 laituria, joista lähtölaitureina on käytössä 8 laituria. Tulolaitureina toimii varmaankin 2-3 kpl.
    Voit laskea samalla tavalla, kuinka pitkä matka on Kampin tunnelinsuulta Länsiväylän alkuun, tuskin edes kilometri. Espoon bussit eivät aja Helsingin katuverkossa 5 kilometriä.
    Muiden suuntien bussit taas saastuttavat ja meluavat katuverkossa 4-5-kertaa pidemmältä matkalta.

    Lainaus Alunperin kirjoittanut citybus Näytä viesti
    Kyllä oli upea päätös nämä lyhyet laiturit. Ai että. Kun saadaan se automaatti ja 2,5 minuutin vuoroväli.

    Paitsi että nyt kuultiin sekin, että 2,5 minuutin vuorovälillä ei voitaisi missään olosuhteissa edes koko linjapituutta ajaa.

    Hyvin meni.
    Lyhyiden laitureiden piti riittää selvitysten mukaan ikuisesti. Mitään ongelmaa ei pitäisi olla. Junissa on runsaasti seisomatilaa.

  7. #82

    Liittynyt
    31.12.2008
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    474

    oletus Vs: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut junabongari Näytä viesti
    Voit laskea samalla tavalla, kuinka pitkä matka on Kampin tunnelinsuulta Länsiväylän alkuun, tuskin edes kilometri. Espoon bussit eivät aja Helsingin katuverkossa 5 kilometriä.
    Muiden suuntien bussit taas saastuttavat ja meluavat katuverkossa 4-5-kertaa pidemmältä matkalta.



    Lyhyiden laitureiden piti riittää selvitysten mukaan ikuisesti. Mitään ongelmaa ei pitäisi olla. Junissa on runsaasti seisomatilaa.
    Jos ei muuten, sylipaikat kuljettajaa myöten käyttöön.

  8. #83

    Liittynyt
    22.07.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    618

    oletus Vs: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut junabongari Näytä viesti
    Voit laskea samalla tavalla, kuinka pitkä matka on Kampin tunnelinsuulta Länsiväylän alkuun, tuskin edes kilometri. Espoon bussit eivät aja Helsingin katuverkossa 5 kilometriä.
    Muiden suuntien bussit taas saastuttavat ja meluavat katuverkossa 4-5-kertaa pidemmältä matkalta.



    Lyhyiden laitureiden piti riittää selvitysten mukaan ikuisesti. Mitään ongelmaa ei pitäisi olla. Junissa on runsaasti seisomatilaa.
    Tuo matka onkin sen kilometrin. kyllä se länsiväylän osuus on Helsingin katuverkkoa. Ei siinä ole mitään teleporttia loppumatkalle. Lyhyet laiturit varmaankin riittävät Espoossa, mutta ongelma tulee Kulosaaren sillalla hyvinkin pian. Toki siihen on tulossa Kruununsillat.

  9. #84

    Liittynyt
    11.03.2006
    Sijainti
    Espoo
    Viestejä
    292

    oletus Vs: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut pehkonen Näytä viesti
    kyllä se länsiväylän osuus on Helsingin katuverkkoa. Ei siinä ole mitään teleporttia loppumatkalle.
    Siis mitä? Ei ole katuverkkoa vaan maantietä. Ainakin toistaiseksi – tämähän muuttunee joskus.

  10. #85
    MJG
    MJG ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    29.06.2009
    Viestejä
    340

    oletus Vs: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut aulis Näytä viesti
    Siis mitä? Ei ole katuverkkoa vaan maantietä. Ainakin toistaiseksi – tämähän muuttunee joskus.
    Tunnelin suulta Länsiväylän lähtevän rampin alkuun on 1060 metriä. Länsiväylä on valtion tie eikä osa Helsingin katuverkkoa. Aika harvoin moottoriteitä muutenkaan keksitään esittää osaksi katuverkkoa muuten kuin poikkeuksellisen opportunistisissä tarkoituksissa.

  11. #86
    LimoSWN avatar
    Liittynyt
    02.10.2008
    Sijainti
    Espoo,78
    Viestejä
    1237

    oletus Vs: HSL:n parannussuunnitelmia Etelä-Espoon liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut pehkonen Näytä viesti
    Kampin terminaalissa on 17 laituria, joista lähtölaitureina on käytössä 8 laituria. Tulolaitureina toimii varmaankin 2-3 kpl.
    Toissa päivänä käyneenä siellä. Tilanne on nyt
    Vanhat 59,60 edelleen jättää, sekä uutena laituri 53.
    Laiturit 54-57 ovat saaneet betonirakenteet, ne täytetään betonilla tasaiseksi, kun raudoitukset ovat laitureiden urissa.
    ylempänä oleva teksti on vain kirjoittajan turhanpäiväinen postaus.

Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456

Vastaavia viestiketjuja

  1. Etelä-Espoon täydennysrakentamista
    kirjoittanut sebastin foorumissa Offtopic
    Vastauksia: 3
    Viimeisin viesti: 19.02.2008, 11:22
  2. Ideariihi: Etelä-Espoon pikaraitiotie?
    kirjoittanut Mikko Laaksonen foorumissa Kehittämishankkeet
    Vastauksia: 117
    Viimeisin viesti: 10.03.2007, 10:14
  3. Etelä-Espoon bussivaihtoehto
    kirjoittanut JT foorumissa Kehittämishankkeet
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 05.09.2006, 18:16
  4. Etelä-Espoon joukkoliikenneratkaisu
    kirjoittanut Resiina foorumissa Kehittämishankkeet
    Vastauksia: 6
    Viimeisin viesti: 30.08.2006, 22:56
  5. Etelä-Espoon bussimetrosuunnitelmat
    kirjoittanut kuukanko foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 18
    Viimeisin viesti: 16.10.2005, 13:49

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •