2.12
Nf #891/554
Nf #974/79
2.2
Nof 2/553
Nof 913/553
Nof 1013/203
Nof 1056/226
Pl 779/555
2.12
Nf #891/554
Nf #974/79
Pe 2.2.
TDF 1262 / 71
Perjantai 2.2.
KS #34 / 191
NF #942 / 112N
Helsinki 3.2.2018
TLL 41 / 21
2.2
NF 927/ 554
NF 946/ h79
SL 26/ 506
NF 1051/ h95
Kaikki asiat ovat neuvoteltavissa
3.2
TDF 523 /h78 (volvo 8900LE 6x2)
NF 807 /s717 (volvo 8900LE 4x2)
HELB 1207 /h40 (scania scala 6x2)
Viimeisin muokkaaja bussitietäjä; 03.02.2018 kello 15:40.
4.2
NF 611 / s717 (volvo 8700LE 6x2)
NF 658 / v562 (volvo 8700LE 4x2)
NF 946 / s553 (iveco crosswayLE)
Viimeisin muokkaaja bussitietäjä; 04.02.2018 kello 12:35.
4.2
Nof 749/623 (Volvo 8500LE 4x2)
4.2
TDF 501/h55
On se kuitenkin HSL:n joukkoliikennerekisterissä Vantaan sisäinen linja, kuten muutkin Mellunmäen metroasemalta Vantaalle lähtevät linjat ovat olleet vuodesta 1989 lähtien. Vastaavasti 95N on Helsingin sisäinen linja ja 238T Espoon sisäinen linja, vaikka ne hieman naapurikunnan puolelle ulottuvatkin. Lippujen kelpoisuudet sitten taas menevätkin pääsääntöisesti kuntarajojen mukaan huolimatta siitä mihin kategoriaan linja on määritelty. 3.1.2018 alkaen HSL-alueella ei enää ole ollut päällekkäisiä linjanumeroita, joten sinänsä linjoja ei enää ole tarpeen jakaa eri kuntien sisäisiin linjoihin ja seutulinjoihin. Noilla sisäinen linja / seutulinja -statuksilla on kuitenkin toistaiseksi merkitystä kustannusten jyvittämisessä muun muassa talousarviota laadittaessa. Esimerkiksi Vantaan sisäisten linjojen ja seutulinjojen kuntakohtaiset maksuosuudet ovat erilaiset (sisäisten linjojen kustannukset jyvittyvät pääosin ko. kunnalle).
4.2
Helb 1301/h63
5.2
Helb 808/h63