66/66K kannattaa ilman muuta jatkaa Kuninkaantammeen jo ihan tunneliin käytettyjen verorahojen hyödyntämismielessä. Kovin nopea se ei silti olisi keskustaan, mutta tarjoaisi kuitenkin yhteyden 550:aan/Raide-Jokeriin.
Itse siirtäisin Vantaan seutulinjat 415 ja 431 kulkemaan Hakuninmaan ja Kuninkaantammen kautta, jolloin sieltä muodostuisi oikeasti nopea yhteys Hämeenlinnanväylää ja Mannerheimintietä pitkin keskustaan. Samalla leikkaisin 43:n pois Hakuninmaalta, yhdistäisin sen jollakin tavalla 41:n kanssa yhdeksi linjaksi ja typistäisin uuden linjan päättymään Kannelmäen tienoille. Puuttuvan liityntäyhteyden Hakuninmaalta korvaisin 56:n jatkeella Kannelmäestä Hakuninmaan kautta Kuninkaantammeen.
Hiljaiseen aikaan tämä ei tietenkään toimisi kun 56 ei kulje ja 415/431:n vuorovälit ovat kehnot. Hiljaiseen aikaan voisi liikennöidä nykyistä 43:a nykyisellä reitillä Hakuninmaalle ja edelleen Kuninkaantammeen saakka.
Ehkä vähän sekavaa, mutta ainakin uusia ja monipuolisia yhteyksiä syntyisi kohtuukustannuksella.