Suunnittelija esitti taas dian jossa oli 6 asiaa, joita matkustajat haluavat. Yksikään niistä ei ollut vaihdoton yhteys. Kalajärvellä se oli pääteema. Kysely oli huonosti laadittu, koska siinä tuota vaihtoehtoa ei ollut. Siksi suunnittelijan ei olisi pitänyt siihen vedota.
Mutta tästä pääteemasta johtuen suunnittelija tuli vastaan jonkin verran ja sanoi että palautteen jälkeen tarkistaminen on mahdollista. Eli ainakin lupasi tutkia 345:n säilyttämistä nykyisellään. Mutta toisaalta hän kertoi että 300- runkolinjasta aiotaan pitää kiinni. tämä herätti runsaasti lisäkysymyksiä vaihtopaikan ja Manskun nopeuden osalta. Vähän hänellä änkyttämiseksi meni. Sitten hän alkoi illan kuluessa kiusaantua "kun te vastustatte koko ajan". Kyllä tuossa tosiaan tuollainen runnomisen meininki on, mutta ei tuo 345 ja 321 muutokset ihan heittämällä läpi mene. Herää myös kysymys pitikö Höselin tuolloinen iso pala ottaa haukattavaksi - eikö vähemmin askelin olisi voitu edetä.