Linjakirjainten takia ei tehtäne noin isoa muutosta.Mutta jos muutos toteutuu, vedonlyöntikertoimet sille että Keravan ja Nikkilän välillä alkaa kulkea N lienee alhaiset.
Tuo muutos on kyllä minusta huono. Itse arvioisin asiaa kokonaisuutena siten että Kehäradan junille lisättäisiin löysää 1 min lentokentälle, jolloin ne saapuisivat täsmällisesti Pääradalle, ja I-juna saapuisi Hiekkaharjuun 4 min K-junan jälkeen ja Pasilaan 3 min ennen seuraavaa K-junaa 3 minuutin eron ollessa se mikä ero voi oikeasti olla.
K-junalla on niin valtavan paljon enemmän matkustajia kuin I-junalla Lentoaseman ohi, että K-junan 2 min nopeutus täytyy ehdottomasti säilyttää + laittaa nopeutus samanlaiseksi kuin se oli ennen kuin kaikilla asemilla olevaa junaa alettiin ajaa vain Sm5-junin, eli 3 minuuttiin, ja tarvittaessa hidastaa tosiaan lentoaseman ohi matkustavien matkaa minuutilla.