Uudet bussit, syksy 2019

Onko mahdollista, että linjoilla 235, 321 ja 322 yhteisiä autokiertoja? Tällainen kierrätys on täysin normaalia HSL-bussilinjoilla.
Tällä hetkellä 235 ei kierrä päätepysäkeillään muiden linjojen kanssa. Ajetaan kokonaan klovista,
 
Mutta on myös täysin normaalia, että kalustoa silloin tällöin vaihdetaan päittäin Köysikujan ja Klovin välillä. Onhan Köysikuja siis sivutoimipiste Klovin alaisuudessa.
Tämä taitaa olla todennäköisin syy siihen, miksi esimerkkini mukaisia kalustosijoituksia nähdään aika ajoin.
 
Ovatko muuten Nobinan kaikki runkolinjapenkityksellä varustetut Subbet saamassa runkolinjavärityksen kunhan linja 235 muuttuu runkolinja 200:seks? ja montako autoa Nobinalla on vielä saamatta?
 
Foorumilla ei liene mainintaa siitä, että NOF #1131:n rekisteritunnus on IOJ-331. Auto on ollut liikenteessä vajaan viikon kaiketi.
 
Osaako muuten kukaan sanoa että mistä se Pohjolan liikenteen Yutongeissa oleva ratti on peräisin? se niiden kolmipuolainen ohjauspyörä on jotenkin tutun näköinen, muistaakseni olen nähnyt sen kyseisen ratin jossain muissakin busseissa, en tosin muista missä. Vai onko se jokin "yleisratti" mitä monet bussinvalmistajat käyttää? en oo ihan varma, mut se Yutongin kolmipuolainen ohjauspyörä on jotenkin tutun näköinen jostain muusta bussista. En muista missä olen sen kyseisen ratin aiemmin nähnyt, mut jossain.
 
Osaako muuten kukaan sanoa että mistä se Pohjolan liikenteen Yutongeissa oleva ratti on peräisin? se niiden kolmipuolainen ohjauspyörä on jotenkin tutun näköinen, muistaakseni olen nähnyt sen kyseisen ratin jossain muissakin busseissa, en tosin muista missä. Vai onko se jokin "yleisratti" mitä monet bussinvalmistajat käyttää? en oo ihan varma, mut se Yutongin kolmipuolainen ohjauspyörä on jotenkin tutun näköinen jostain muusta bussista. En muista missä olen sen kyseisen ratin aiemmin nähnyt, mut jossain.

Anderssonin Golden Dragoneissa oli ainakin hyvin samantyyppinen ratti.
 
Osaako muuten kukaan sanoa että mistä se Pohjolan liikenteen Yutongeissa oleva ratti on peräisin? se niiden kolmipuolainen ohjauspyörä on jotenkin tutun näköinen, muistaakseni olen nähnyt sen kyseisen ratin jossain muissakin busseissa, en tosin muista missä. Vai onko se jokin "yleisratti" mitä monet bussinvalmistajat käyttää? en oo ihan varma, mut se Yutongin kolmipuolainen ohjauspyörä on jotenkin tutun näköinen jostain muusta bussista. En muista missä olen sen kyseisen ratin aiemmin nähnyt, mut jossain.

Yutong E12:n ohjaamo on ACTIA:n valmistama.
http://www.actiapolska.pl/produkty/pojazdy-specjalne/miejsce-pracy-kierowcy-cluster/152-podium
 
Nobina #1164 = CNA-683

Nobina #1145 = CNS-328

Eipä näkynyt kumpaakaan tutkassa.

Kuvia täällä. Myös muita kuvia samassa kansiossa.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös