19.3
NF #808 / 562 (Pätkä-8900LE)
NF #817 / 736 (Teli-8900LE)
NF #981 / 712 (Pikku-Citaro)
TDF #1234 / 975 (VDL Citea XLE-145)
Noi #808 ja #817 olisi voitu vaihtaa keskenään ettei olisi laitettu pätkää 562:lle.![]()
19.3.
NF #744/125 (Scania K280UB Lahti Scala 6x2)
19.3
NF #808 / 562 (Pätkä-8900LE)
NF #817 / 736 (Teli-8900LE)
NF #981 / 712 (Pikku-Citaro)
TDF #1234 / 975 (VDL Citea XLE-145)
Noi #808 ja #817 olisi voitu vaihtaa keskenään ettei olisi laitettu pätkää 562:lle.![]()
Hyvät matkustajat - varokaa rakoa viestin ja allekirjoituksen välissä
20.3.
PL 804/552 (Teli-Scala)
20.3,
NF 627 & 981 / 562
Kirjoitusterveisin, Scaniamies Teemu Grönthal.
Eilen 19.3.
NF 746 / 157
Jatkoa 20.3
HelB 1125/616
20.3.
NF #999/125 (Scania OE320LE 6x2)
NF #1067/549 (Scania Suburban 6x2)
20.3.2019
Nobina 756/ 562 (pätkä 8500LE)
Linja-auton kuljettaja.
Helsingin Bussiliikenteen, Ojangon varikolta.
20.3.
PL 275 / 165 (ruuhka-aikaan)
21.3 aamu
NF #618/549 (Teli 8700LE)
PL #278 / 906, 909![]()
21.3.2019
TDF 500/ h63 (teli 8700LE)
TDF 501/ h69 (teli 8700LE)
TDF 521/ h55 (teli 8700LE)
TDF 523, 1901/ h71(teli 8900LE)
Viimeisin muokkaaja Bussi Fani 99; 21.03.2019 kello 10:41.
Linja-auton kuljettaja.
Helsingin Bussiliikenteen, Ojangon varikolta.
21.3 aamu
ÅL #3/133
PL #671/111
21.3. Iltapäivä
PL #278/111 (Volvo 8900LE 6x2)