Toivottavasti ne palvelevat vielä ainakin muutaman vuotta jossain Savonlinnassa tai Joensuussa. En nyt sano ihan varmaksi tiedoksi (enkä ala yleistämään), mut jotenkin must tuntuu että Savonlinjan kuljettajat suhtautuvat noihin Volvo city L-autoihin hieman positiivisemmin kuin Nobinan ja Transdevin/Veolian kuskit, jotka moittivat niitä niitä jatkuvasti silloin, kun heillä niitä oli. Miten muuten Pohjolan Liikenteen kuljettajat suhtautuvat niinkuin yleisesti noihin 05-mallisiin 2-akselisiin 8700LE:ihin, jotka ovat tekniseltä osalta melko samanlaisia kuin "Facelift-Carrukset"? nehän ei eroa Facelif-Carruksista muuten kuin koriltaan ja ovat ymmärtääkseni valmistettu samalla tehtaalla Wroclawissa.
---------- Viestit yhdistetty klo 18:37 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 18:33 ----------
Hieman offtopic, mut ovatko ne Savonlinjan Facelift-Carruksilla Shuttle-vuoroja ajavat kuljettajat niitä samoja ketkä ajaa yleensä HSL-liikennettä vai onko Savonlinjalla Hakkilassa erilliset tilausajokuljettajat?
Ainakin SL haki Vantaalle 30 kuljettajaa määräaikaiseen työsuhteeseen.
Siellä on varmaan katureiden lisäksi muutakin kalustoa & varmaan myös monien muiden puljujen kalustoa.
Huomenna ( 3 laivaa) & perjantaina ( 4 laivaa ) hyviä bongauspäiviä ?
Tästä näkee paatit:
https://www.portofhelsinki.fi/matkus...steilyliikenne