29.10
HelB 1906 / 40 (VDL Citea 127 -tallink)
29.10
NF 1083 / 238
29.10
HelB 1906 / 40 (VDL Citea 127 -tallink)
29.10.
PL 2829 (ex-TDF 1405) / 841
"Huoltoaseman baarissa istuvat miehet ovat tulleet työmailta kahville. He käskevät katsoa maantien varren bussipysäkkejä. Tosi hienoja. Niillä vain ei pysähdy yhtäkään bussia."
29.10
NF 632 / 562 (Volvo 8700LE 4x2)
NF 718 / 572 (Scania Scala 4x2)
Viimeisin muokkaaja bussitietäjä; 29.10.2019 kello 18:56.
29.10.
HelB #1219/75 (Volvo 8907LE 6x2?
Helsinki 29.10.2019
95 / NOF 842
HelB 725 / h23
(Volvo B7RLE 4x2 8700LE)
Helsinki 30.10.2019
NOF 1140 (NLX-558) / 235
30.10.
PL 815/986&987
PL 795 / 552
(B7RLE 6x2 8900LE)
-
PL 806 / 552
(L94UB 6x2 Scala)
Ehkä näinkin, mutta oliko autosta #1140 sitten rekisteritunnuksineen mainintaa tuota aiemmin foorumilla? (Muoks. Näköjään oli, mutta minäkin olin sen jo unohtanut). Arvelen, että tuo oli ensimmäinen kerta, kun kuukanko auton omin silmin havaitsi kyseisen auton ylipäänsä linjalla, ja samalla sen rekisteritunnuksen. Mielestäni tuo on aivan asiallinen noteeraus havaintopalstalla ajankohta huomioon ottaen. Kaiken lisäksi saman sarjan auto #1137 on ollut muutaman päivän liikenteessä, mutta ei kertaakaan tällä linjalla (235), joten ei välttämättä mistään voi tässä vaiheessa päätellä ainakaan kaikkien tuon sarjan autojen vakiolinjoja tai -kiertoja. Tottahan se on, että hyvin moni Klovin auto #1127 - #1142 kulkee linjalla 235, mutta eivät kaikki ja toisaalta toistaiseksi 235:llä näkee muutakin kalustoa. Ymmärrän toki senkin hyvin, että näitä juttuja voi ajatella muullakin tavoin. Akizz:n viestissä oli ilman muuta oma pointtinsa.
Erään yhdistyksen uutispalstan alussa oli pitkään motto: "Tietäminen ei ole minkään arvoista, jollei siitä kerrota". Tuon soveltaminen hyvällä suhtellisuuden tajulla on varmasti mukava juttu.
Ke 30.10.
NF 1137 / 235
NF 1141 (NLX-591) / 235
NF 1142 (NLX-592) / 235
30.10.
NF 844 Espoon Keskuksessa linjakilvin "85N Jollas"