Hyvä huomio. Itse vain veikkaan, että niistä tulee "uus" numeroituja, eikä siis vanhoja numeroita (vielä ainaskaan) oteta käyttöön..
Eli nyt kun CBF hankkii yhteensä 37 uutta autoa syksyn 2007 uusiin sopimuksiin niin mitenkähän nämä tullaan numeroimaan? Vuoteen 2002 asti uutta kalustoa numeroitiin vanhojen tilalle, mutta sen jälkeen siirryttiin uuteen 400-sarjaan. Kun vanhaa kalustoa on jatkuvasti poistunut, niin varsinkin 200-sarjaan on tullut melkoisia aukkoja. Tällä hetkellä 200-sarjassa on vapaina numerot 201, 203-206, 208-217, 219-229, 231-259, 261-265, 269-277, 280-282, 293 ja 296, sarjassa 1-99 vapaita numeroita on 1-3, 6, 11-13, 23, 25, 27, 28, 30, 31, 34-42, 45, 57-59, 64-66, 69, 71, 73, 76, 80-84, 86-90, 94 ja 95. Eikö Concordian kannattaisi alkaa täyttämään näitä numeroita uudella kalustolla? Esim. nyt tulevat 37 autoa saataisiin mahtumaan numeroille 219-255 antamalla autolle 230 uusi numero.
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 31.12.2006 kello 23:46. Syy: korjattu isot kirjaimet
Hyvä huomio. Itse vain veikkaan, että niistä tulee "uus" numeroituja, eikä siis vanhoja numeroita (vielä ainaskaan) oteta käyttöön..
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
Mielenkiintoinen ajatusleikki ollut joskus. Nykyään alkupään numeroita on jo niin paljon vapaana, että reilua pariakymmentä poikkeusta lukuunottamatta 1-304 on vapautunut ja esimerkiksi tämän syksyn uudet olisivat jo mahtuneet väliin 1-14 ja vuodenvaihteen uudet 15-26 numeroille.
Erikoista oli se kun pommisäfflet numeroitiin muutama vuosi sitten 300-sarjaan eikä "luontevasti" numeroille 782-788![]()
Viimeisin muokkaaja Nak; 08.09.2013 kello 21:35.
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta