Aika varmasti ratikkavarikon päälle tuleva bussivarikko joko vuokrataan tai luovutetaan kilpailutuksen yhteydessä jonkin olemassa olevan bussiliikennöitsijän käyttöön. Eikä HKL:ään tule kai suoraan varikkoa omistamaan vaan kaupunki.
Onhan runkolinjojen kanssa ollut aikaisemminkin siirtymäkausi jolloin on ollut sekä kaavaa noudattavaa ja rikkovaa numerointia. 560 aloitettua 555 oli vielä pari vuotta 510 ja samoin Espoossa oli kolminumeroisia tasakymmenlukuisia linjoja Länsimetron aloitukseen asti. Ei kai nämäkään linjat kauaa kymmenellä jaollisina pysy. Lauttasaaren liityntälinjaston esityslistassa HSLH:ssa sanotaan että linjojen numerointia saatetaan muuttaa. Samoin luulisi, että 5min välein kulkevaa 71:stä tulee runkolinja 70 jossain vaiheessa ja nykyinen 70 numeroidaan muuksi. Vapaana on 72 ja 76.
Jäljelle jää enää 80, jonka voi numeroida samassa yhteydessä kun Kruunusillat pistää Laajasalon bussit uusiksi. Nykyisissä suunnitelmissa vain 89 olisi vapaana, ja vaikka ei olisikaan jonkin Laajasalon linjoista voi korvata jatkamalla 79 tai 510 sen tilalle. 89:n saisi muutenkin korvata heti jatkamalla 510:iä
Ennenkin taisi olla jokin 190-alkuinen ja vieläpä U-linja sillä suunnalla, samalla kun Munkkiniemen kautta keskustaan kulkevia Espoon linjoja olivat 194 ja 195. Nykyäänkin 108N kulkee Munkkiniemen kautta, eli ei se hirveästi kaavaa rikkoisi vaikka Munkkivuoreen kulkisi runkolinja 100 tai 110.