Havaintoja HSL-alueelta - heinäkuu 2020

Toivon hartaasti, että linjoilla 231N, 235N ja 738 havaitut Yutongit ovat olleet poikkeuksia.

Mikäs niissä niin pahaa on noilla linjoilla?

Matkustaja-/istumapaikkojen vähyys suhteessa matkustajamääriin ja/tai penkkien asettelu/muotoilu sekä istumapaikkojen vähyys suhteessa matkojen keskipituuteen.

Tulin äsken kotiin (231N klo 1:50) tommosella 20-paikkaisella Jonglong-sähköbussilla. Purkki tuulilasipokaan kolme minuuttia ennen lähtöaikaa ja kaikki kyytiinpyrkivät Etelä-Haagaan asti jäivät rannalle ruikuttamaan vesisateeseen. Oli muuten yön vika lähtö. Leppävaaran kohdalla 11 min aikataulusta jäljessä. Avoimen datan perusteella perillä Järvenperässä 17 min myöhässä.

0/5.
 
Viimeksi muokattu:
4.-5.7 välinen yö

Nf #925/94N

Oli tuplaamassa 02:08 lähtöä Rautatientorilta auton #1043 kanssa. Kummatkin lähtivät myöhässä, auto #1043 perässä ja olivat tuulilasi kuormassa. Havainnoin autolla #1043 millä lähdin myöhässä lähdöltä, että Rautatientorilta lähtiessä ihan kaikille laitureille jäi hyvin paljon odottamaan hämmentyneitä ihmisiä.
 
Tulin äsken kotiin (231N klo 1:50) tommosella 20-paikkaisella Jonglong-sähköbussilla.
0/5.

Tilaaja saa mitä tilaaja tilaa. Parin viikon päästä helpottaa onneksi...

738:lla ei ole ollut kapasiteettiongelmista tietoakaan.
 
Vaikuttaisiko supistettu kesäliikenne tohon kalustoon? Eiköhän teleillä ajettaisi jos niillä pitäisi ajaa...

Varmaan johtuu siitä, että sunnuntaivuorot ajetaan poikkeustilan takia myös lauantaisin. Eli la-su yöt samalla kalustolla, kuin su-ma.
 
Vaikuttaisiko supistettu kesäliikenne tohon kalustoon? Eiköhän teleillä ajettaisi jos niillä pitäisi ajaa...

Teleillä pitäisi ajaa jos matkustajakysyntä edellyttää sitä niinkuin nyt teki. Ei se sen kummempaa ole.
 
Takaisin
Ylös