Oliskos tuosta asiasta tutkimustietoa, kun tuo väite muuten tuntuu tyypilliseltä heitolta, joita täällä somessa viljellään ?
Helsingin liikennettä suunnitellaan siten, että joukkoliikenne on etusijalla. Autoilijahan voi ottaa asioista selvää ja tarkistaa asenteitaan.
20 sekunnin odottamisesta menee autoilijan hermot ?
Kerran kaatui matkustaja käytävälle kuljettajan jarrutuksen seurauksena ja toiset matkustajat antoivat ensiapua ja veivät matkustajan pysäkillä ambulanssia odottamaan. Nämä tällaiset ovat viimeaikoina ainakin jonkin verran vähentyneet.
Vaikkaa tuntu, niin siihen voisi auttaa ajattelutavan muutos, Helsingissä on tiivistämisvimmä, jonka seurauksena köröttelet tulevaisuudessa 30-40 km/h.
Ei tulisi Helsingin joukkoliikenteen kehittämisestä mitään, jos sitä ruvettaisiin suunnittelemaan autoilijoiden ehdoilla.
---------- Viestit yhdistetty klo 12:51 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 12:43 ----------
Matkusta päivän aikana useasti joskus jopa 15 joukkoliikennevälineellä enkä ole huomannut oleellista eroa Nobinan palvelutasossa. Enkä oikein ymmärrä, miksi tuota myyttiä eräät haluavat väkisin ylläpitää. Tuo Nobinan huonommuus muihin nähden alkaa näyttää tämänkin ketjun perusteella siltä että se ei pohjaudu minkäänlaiseen tutkimusnäyttöön.