
Alunperin kirjoittanut
Minä vain
Olen kyllä aina harmitellut sitä, että korvaava liikenne järjestetään näin silloin kun sellaista tarvitaan sen sijaan että Itä-Helsingin bussilinjat jatkettaisiin Rautatientorille. Bussien hyvä puoli on vaihdottomuus ja lyhyet kävelymatkat, mutta bussien hyviä puolia ei saada tällaisella linjastolla, vain huonot puolet eli huonompi matkustusmukavuus.
Liityntälinjojen jatkaminen vaatisi enemmän säätöä, mutta olisi varmaankin mahdollista niin, että jos esimerkiksi linjat 92, 94, 94A, 95, 97 ja 98 muodostaa yhden paketin, Nobina liikennöi vaikka linjoja 92, 94, 94A ja 98, mutta keskustaan, ja linjoja 95 ja 97 liikennöi liikennöitsijä, joka kilpailutetaan vain yhdeksän päivän ajaksi samaan tapaan kuin nyt linjojen 99B, 99M ja 99V liikennöitsijät.