Espoo 17.8.2021
Nobina 1285 (CPG-217) / 532
Nobina 1286 (CPG-218) / 532
Nobina 1292 (CPG-224) / 245A
Nobina 1293 (CPG-225) / 582V
Nobina 1294 (CPG-226) / 246
Espoo 17.8.2021
Nobina 1285 (CPG-217) / 532
Nobina 1286 (CPG-218) / 532
Nobina 1292 (CPG-224) / 245A
Nobina 1293 (CPG-225) / 582V
Nobina 1294 (CPG-226) / 246
Ti 17.8.
NF #817 / 30
17.8.2021
NF 1263 / 30
Linjakilvet pimeänä, pahvikilpi etuikkunalta puuttui, pysäkkinäytöt eivät toimineet (näyttivät vain kellonaikaa), eivätkä kuulutukset myöskään toimineet.
18.8.
NF 1142 / 582 (teli-Suburban)
18.8.
NF #895 / 548 (Volvo 8900LE)
NF #963 / 502 (Mercedes-Benz Citaro)
Molemmat entisiä Hakunilan autoja.
18.8. Helsinki
HelB 1342 / 8x
PL 602 / 75
Etanoliauton ajelut eivät päättyneet ihan vielä, tutkan mukaan on liikkunut 8X:llä tällä viikolla aiemminkin. Linja 75 oli siis ainakin yhden auton osalta aamulla runkolinja. Ainakin ulkoasun perusteella.
Havaintoja Sipoon suunnan vakioituvasta kalustosta: PL 152 / 788K, PL 154 / 788K, PL 162 / 787A ja 785K, PL 164 / 788 ja 785K, PL 167 / 787A ja PL 166 / 785 ja 788. Muut listatuista paitsi PL 167 näkyvät päivän JNo-fotossa.
EDIT:
Ja PL 157 / 787K.
18.8.
HelB 1116 / 433K (Scania Scala 4x2)
Kilvissä toki 433X
Helsinki 18.8.2021
PL 156 (Yutong E12, CPI-561) / 788 ja 787A
PL 158 (Yutong E15) / 787
PL 159 (Yutong E15, KUB-801) / 788
PL 160 (Yutong E15, KUB-802) / 785K (ainakin etulinjakilvessä tosin pelkkä 785)
Niissä millä matkustin USB-pistokkeet olivat edessä olevan penkin selkänojassa
Vantaa 18.8.2021
HelB 624 (MEI-727, ex TKL 269) / 570. Siinä ja HelB 739:ssä oli kolme lastenvanupaikkaa, yksi penkkipari ja pätkä podesteria oli poistettu kolmannen paikan alta TKL-aikoihin verrattuna
PL 163 (Yutong E15, KUB-805) / 787K
18.8.
NF 1228 / 158, 134 (BYD K9UB, eli A1)
Ke 18.8.
NF 1246 / 40
To 19.8.
HelB #620 / 560
Torstai 19.8.
PL #408 / 61