Rapottimuotoinen luonnos on nyt hallituksen esityslistalla https://hslfi.oncloudos.com/cgi/DREQ...m&id=2022135-2
Luettelen tähän mitä eroja löydän aikaisempaan
- 56:n päätepysäkki Koskikadulle 738:n yhteyteen.
- 67N myös keskustaan päin samaa reittiä kuin pohjoiseen.
- 231N jatkuu Vanhankartanoon korvaten yölinjan 321N
- Runkolinjan 300 vuoroväli 10min ruuhkassa
- 345N Askiston kautta, mutta jo Lammaslammentieltä Vihdintielle.
- 415N ja 436N Uomatieltä Louhelantien ja Laajavuorentien kautta Martinkyläntielle
- 431:n vuoroväli ruuhkassa 10min huolimatta siitä, ettei reitti rupea kulkemaan vielä Kuninkaantammen kautta
- 554:n uuden reitin lisäksi numeroksi 562
- Runkolinja 600:n vuoroväli ruuhkassa 6-8min
- Kirkkonummen linjojen osalta Kivenlahden metron linjasto toteutuu jo 1.1.2023
Kesän raitiolinjojen poikkeusreiteissä on myös kaikenlaista kiinnostavaa, mutta en listaa niitä tähän, kun eivät ole lopullisia, eikä korvaavista busseistakaan ole mainintaa.