14.1 HelB 1131 / 550
13.1
Nf 762 hyytyny Tilkan pysäkille nokka kohti maata
14.1 HelB 1131 / 550
15.1 (Yö)
PL 729 / 146N
HB 906 / 113N
15.1
NF 1122 / 30 ("vääränvärinen" Suburban)
17.1
HB 1007 / 615
17.1.
HelB 906 / 571 (Scania Scala 6x2)
NF 761 / 572K (Volvo 8500LE 4x2)
Tänään aamupäivällä oli joku PL:n runkolinja Buissi, Volvo 8900 simahtanut Pasilan sillan pysäkille. Hyppäsin juuri liikennöivään 500 -bussiin, niin en nähnyt numeroa
18.1.
PL 281 / 59 (Oranssi Volvo 8900-teli)
18.1.2022
HelB 816 & 820 Itiksen linjoilla (eli 92, 94, 95, 97, 97V, 98)
*Molemmat Scalat, ovat Ojangon autoja. Varhan ainoa 2-akselinen Scala on 712.
Viimeisin muokkaaja Bussi Fani 99; 18.01.2022 kello 17:31.
Linja-auton kuljettaja.
Helsingin Bussiliikenteen, Ojangon varikolta.
19.1. Nivel-BYD hätävilkut päällä linnankoskenkadulla.
20.1
Pohjolan Liikenteen bussi kaatunut kyljelleen Sipoossa
https://svenska.yle.fi/a/7-10011741
Kuvassa näkyy numerokin, 157.
Ei, sen sijaan jos autossa olisi turvavyöt, oltaisiin vältytty. Matkustajan jalka ei olisi jäänyt mihinkään puristuksiin jos turvavyöt olisivat pitäneet hänet paikallaan. Monissa paikoissa busseissa, jotka ajaa moottori- tai maanteillä on turvavyöt, myös Suomessa.