Noita vaihtomatkustajia tullee sen verran vähän, että minä näen juuri tämän suunnitelman yhtenä keskeisenä ongelmana. Nykyiset 452, 453, 731, 732 ja 734 palvelevat kahta eri matkustajavirtaa: juna-asemalta Mannerheimintien tai Hämeentien varteen ja toisena juna-aseman ja moottoritien välisiltä alueilta Helsingin keskustaan. Ehdotetut muutokset yrittävät siirtää näistä jälkimmäisen liityntään ja siten karkeasti ottaen puolittaa Helsinkiin menevien bussilinjojen matkustajamäärän. Saa nähdä, miten halukkaita moottoritien lähellä asuvat ovat tekemään liityntämatkoja "väärään suuntaan". Minä vähän pelkään, että siinä onnistutaan vain karkottamaan matkustajia kokonaan pois joukkoliikenteestä. Sitten nämä 452, 453, 731, 732 ja 734 kuihtuvat hukkalinjoiksi, jotka ajelevat ruuhkan ulkopuolella tyhjinä. Vuoroväleistä tulee niin harvat, että ne vähätkin matkustajat onnistutaan karkottamaan pois. Palvelutasovelvoitteiden vuoksi linjoja ei voi kuitenkaan lakkauttaa, joten niitä joudutaan sitten ajelemaan tyhjinä.