Havaintoja HSL-alueelta - toukokuu 2022

Ei kai turvavyöt kaupunkibusseissa missään määrin tarpeettomia ole, niitä vain ei täällä yleensä ole. Ihan hyvähän se olisi, jos turvavyöt olisi. Ei ne bussionnettomuudet nyt kaiketi niin paljon turvallisempia ole kuin henkilöauto-onnettomuudet, että turvavyöstä ei iloa voisi olla.
Mites sitten seisovat matkustajat?
 
Mites sitten seisovat matkustajat?

Ei seisovat matkustajat varmaan poista turvavöiden etuja istuville matkustajille? Voi se toki turvallisuuskuviota jonkin verran muuttaa, mutta kuvittelisin turvavöiden olevan seisovista matkustajista huolimatta hyödyllisiä istuville matkustajille.
 
HelB 1917/70 joutunut pieneen kolariin Porvoonkadun pysäkillä. Datan mukaan itse kolari tapahtui jo 14:05 mutta bussi, kolarin toisena osapuolena ollut henkilöauto ja poliisiauto seisoivat edelleen samassa paikassa noin 14:40.
 
5.5.

NF #1257 siirtoajossa Hietalahdessa, etukilvessä luki "30 Eira via Munkkivuori", kojelaudalla olevassa lapussa "20" ja sivulinjakilvessä "Ei linjalla".

NF #1283 / 549 (Teli-BYD)
 
Takaisin
Ylös