Samaa mieltä ehdottomasti, allekirjoitus minulta. Oispa
HelB tilannut mielummin runsaasti niitä noiden kolina-Omniexpressien sijaan. Harmittaa kyllä kovasti kun
HelB päätti poistaa heidän ainoat, 2 etanolikäyttöistä Citywideä eli ne ns. "viinakärryt" 1,5 vuotta sitten ilmeisesti pelkästään etanolin takia. Oishan Nobinakin voinut pitää noi 1062-1064 täällä ajossa. Omasta mielestä Citywide olisi hyvinkin saanut paikata Scalan jättämää rakoa Suomen bussimarkkinoilla sen tuotannon loppuessa v. 2013. OE*320LE oli kyllä tuotteena täysin turha, kun Scanian mallistossahan oli jo valmiiksi sopiva paikkurimalli, joka olisi voinut paikata Scalan markkinat, jolloin Citywidejä näkyisi Suomen teillä samassa mittakaavassa kuin lähintä kilpailijaa, Volvo 8900LE:tä. Tuntuu kyllä hieman omituiselta että OE*320LE piti ylipäätään esitellä, kun eihän lähimmällä kilpailijalla, Volvollakaan ollut kahta eri etumatalaa paikkurimallia, niin en kyllä oikein ymmärrä Scanian logiikkaa tässä. Mäkin tykkään paljon Citywideistä, paras Scanian malli tähän mennessä...
