Lohjalta ja Vihdistä on työssäkäynti Helsingissä hyvin yleistä. Vihdin asukkaista puolet käy töissä pääkaupunkiseudulla. Yhteinen lippujärjestelmä lisää joukkoliikenteen vetovoimaa. Pääkaupunkiseutu paisuu, tuli joukkoliikenteen lippujärjestelmä siinä mukana tai ei. Jos ei tule, se paisuminen tapahtuu henkilöautojen voimin.
Yöbussissa on tunnelmaa
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
Niinno, eihän Veikkolassa käydä nytkään kaikilla vuoroilla, vaan posotetaan suoraan Lohjalle/Hkiin. Jotta eipä siinä pitäisi mitään ongelmaa olla.
Hoituri henkeen ja vereen.
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
Näitä vuoroja on nykyäänkin varmaan suurin osa Lohjan vuoroista. Liityntäparkkia käyttää 10-20 ihmistä päivässä, luin jostain tilastosta. Aika vähäisiä ovat liityntämatkat bussiin henkilöautolla. Lohjalla voisi kuitenkin kehittää bussiliikennettä siten, että olisi enemmän suoria busseja Helsinkiin eri Lohjan kaupunginosista ja nämä bussit menisivät moottoritielle ensimmäisestä mahdollisesta kohdasta Vesitornin pysäkin jälkeen, kulkematta Muijalan kautta. Näitä vuoroja on nykyään vain suunnilleen 3 aamuisin Helsinkiin ja 3 iltaisin paluusuuntaan.
Yöbussissa on tunnelmaa
Olen minä ainakin päässyt aina tekemään U840:llä Hgin sisäisiä matkoja mm. Puotinharjusta Oopperalle ja Kampin terminaaliin sekä Itäsalmeen. Kerran vaan kuski huomautti että miks et mee bussilla ja vaihda metroon. Vastasin että on nopeampaa mennä suoraan 20 minuutissa Kamppiin, kuin bussi+metro. Metrolla menee 15 minuuttia ja vaihtoaika sekä bussissa 5-10 min.