Ei kuljettajan penkiltä ole okemusta, mutta matkustajan näkökulma on se, että Kehä I:llä on varsin vaikeaa huomata pysäkkien nimiä 80 km/h vauhdissa pimeän aikaan. Ja valoisallakin se on varsin haastavaa. Eipä siis ihme, että bussi 54 ei ole suuren suuressa suosiossa vähänkään satunnaisempien matkustajien osalta, kun ei niitä pysäkeitä vaan näe. Ruotsinkieliset pysäkinnimet voisi heivata kuuseen ja laittaa suomenkielisen nimen suurella siihen. Vaikkapa pysäkin kattoon, kuten Jokeri-pysäkeissä.
Käpylän aseman pysäkit ovat kyllä aika surkeita, jos minulta kysytään. Vaihto bussien ja junan välillä on vaikeaa lukuisten ramppien ja autoteiden ylityksien takia. Esimerkiksi keskustaan menevältä junalta pois jäädessä ja keskustaan vievälle Tuusulanväylän bussipysäkille mennessä on aika monimutkainen reitti. Moottoritiet ja joukkoliikenne eivät oikein sovellu yhteen, no eipä niitä ole kyllä taidettu tässä tapauksesa kunnolla edes sovittaa. Sama juttu on Tuusulanväylän ja Kehä III:n risteyksessä Tuusulanväylän bussipysäkeillä, kävely-yhteydet pysäkeille ja pysäkeiden välillä ovat kehnot.