Uusia varikkoratkaisuja

Vs: HSL:n bussiliikenteen kilpailutus 23/2012

Eihän sinne mitään tarvitse rakentaa erikseen. Tilat on vuokrattu jostain olemassa olevasta kiinteistöstä (putkitie 3) ja piha on vain piha jossa busseja voi säilyttää ;)

Aika näkyvällä paikalla tulevat siinä olemaan ja alttiina kaikenlaiselle ilkivallalle, ihmettelen eikö sitä piha-aluetta aiota edes aidata?
 
Vs: HSL:n bussiliikenteen kilpailutus 23/2012

Aika näkyvällä paikalla tulevat siinä olemaan ja alttiina kaikenlaiselle ilkivallalle, ihmettelen eikö sitä piha-aluetta aiota edes aidata?

Juuri tätä aitausta meinasin. Onkohan muuten ne rekkojen perävaunut+muut romut jo siirretty pois sieltä parkkialueelta?
 
Tänään bongasin Vantaalta Nobinan pikkuvarikon osoitteesta Valimontie 22. Ns. Auramon talon takapihalla. Onkohan tämä kovinkaan uusi juttu?
 
Tänään bongasin Vantaalta Nobinan pikkuvarikon osoitteesta Valimontie 22. Ns. Auramon talon takapihalla. Onkohan tämä kovinkaan uusi juttu?

Jos se on nyt varikkokäytössä, niin sitten se on uusi juttu. Muutaman vuoden siellä on kuitenkin ollut Veromiehen korjaamo, missä korjataan Myllypuron varikon bussit.
 
Espoon kaupunki on myymässä Koskelosta varikkotonttia Veolia Transport Finland Oy:n käyttöön: esityslista

Tekstistä saa sen käsityksen että Veolialla ollaan aika varmoja huomisesta kilpailutuloksesta :) Eihän Veolialla ole koskelon suunnalla mitään liikennettä, kilpailutettavana sen sijaan sillä suunnalla oli vaikka mitä mm. Niipperin suunnan sisäiset linjat ja suurin osa elielin seutulinjoista...
 
Tekstistä saa sen käsityksen että Veolialla ollaan aika varmoja huomisesta kilpailutuloksesta :)

Tietävätkö liikennöitsijät nämä tulokset jo ennen, kun HSL:n hallitus käsittelee kilpailutuksen ratkaisun? Ja tuo 70 autoa kuulostaa aika isolta määrältä, ei Veolia nyt kai kaikkia kohteita voita...
 
Tietävätkö liikennöitsijät nämä tulokset jo ennen, kun HSL:n hallitus käsittelee kilpailutuksen ratkaisun? Ja tuo 70 autoa kuulostaa aika isolta määrältä, ei Veolia nyt kai kaikkia kohteita voita...

Laskin nopeasti ettå e20-27, 29 ja 231, 247, 248, 270, 315, 321, 324, ja 345 vara-autoineen olisi aika lähellä sitä..

Sain esityslistan liitteistä käsityksen että varikon tontti on alustavasti sovittu jo syyskuussa ja että "päämajakin" tälle uudelle varikolle muuttaisi jossain vaiheessa.
 
Sain esityslistan liitteistä käsityksen että varikon tontti on alustavasti sovittu jo syyskuussa ja että "päämajakin" tälle uudelle varikolle muuttaisi jossain vaiheessa.

Eli varikon perustaminen on ollut suunnitteilla jo ennen tämän kilpailutuksen ratkaisua...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tietävätkö liikennöitsijät nämä tulokset jo ennen, kun HSL:n hallitus käsittelee kilpailutuksen ratkaisun? Ja tuo 70 autoa kuulostaa aika isolta määrältä, ei Veolia nyt kai kaikkia kohteita voita...

Veolia on näköjään tehnyt hakemuksen tuosta Koskelon varikon alueesta jo 26.9, vaikea uskoa että heillä voisi olla vielä tuossa vaiheessa mitään tietoa tulevan kilpailutuksen ratkaisusta, tai sitten ovat todella itsevarmoja tuloksesta, tai sitten jostain on vuotanut erittäin luotettavia tietoja Veolian pomoille.. Jos huomisessa HSL:n kokouksessa Veolia voittaa ison osan tai kaikki Pohjois-Espoon kohteet niin silloin kyllä on jossain jotain mätää!
 
Veolia on näköjään tehnyt hakemuksen tuosta Koskelon varikon alueesta jo 26.9, vaikea uskoa että heillä voisi olla vielä tuossa vaiheessa mitään tietoa tulevan kilpailutuksen ratkaisusta, tai sitten ovat todella itsevarmoja tuloksesta, tai sitten jostain on vuotanut erittäin luotettavia tietoja Veolian pomoille.

Olisi pitänyt vuotaa oikein yliluotettavia tietoja, koska tarjoukset on jätetty vasta lokakuun lopussa ;)
 
Veolian suunnitelmat Koskelossa liittynevät enemmän siihen, että jollakin aika välillä WL:n nykyisen varikon sijalle on suunniteltu uusia rakennuksia ja nykyisen Veolian varikon omistaa WL. Jos ja kun WL menee Suomenojalle olisi Veolia ilman varikkoa.
 
Takaisin
Ylös