Uusia varikkoratkaisuja

Vantaan Sanomissa oli pieni maininta muun jutun yhteydessä, että Hakunilan varikkoa suunnitellaan siirrettäväksi Långmossebergeniin. Sille alueellehan on valmistumassa jätevoimala ensi vuoden aikana.
 
Vantaan Sanomissa oli pieni maininta muun jutun yhteydessä, että Hakunilan varikkoa suunnitellaan siirrettäväksi Långmossebergeniin. Sille alueellehan on valmistumassa jätevoimala ensi vuoden aikana.

Eikös aiemmin ollut juttua, että Kuninkaanmäen liittymän kupeeseen tehtäisiin Hakunilan varikon korvaaja?
 
Veolia vahvistaa toimintojaan Hakunilan varikolla. Syksystä alkaen linjat 74 ja 633 ajetaan Hakunilan varikolta ja myös korjaamotilaa on saatu lisää Pehyconin muuttaessa pois Hakunilan varikolta.
 
Vantaan Sanomissa oli pieni maininta muun jutun yhteydessä, että Hakunilan varikkoa suunnitellaan siirrettäväksi Långmossebergeniin. Sille alueellehan on valmistumassa jätevoimala ensi vuoden aikana.

Viikonvaihteen Vantaan sanomissa oli jälleen juttua Hakunilan varikon siirrosta. Jutussa ei sinänsä ollut mitään uutta. Kuusijärvi on hylätty. Långmossebergenin polttolaitoksen viereinen varikkovaraus mainitaan yhtenä vaihtoehtona. Lisäksi keväällä löytyi "kaksi potentiaalista vaihtoehtoa Hakunilan lähiympäristöstä". Toinen sijoittuu tontille, jossa kaupungilla on maanomistusta, ja toinen on kohde, jota sijoittaja on tarjonnut. Ne eivät kuitenkaan ole täysin tyydyttäneet kaupunkia. Sijoittajan kohde vaikuttaa liian kalliilta ja oma tontti on huonossa paikassa.
Vantaan apulaiskaupunginjohtaja Juha-Veikko Nikulaisen mukaan Vantaa on miettinyt myös, ettei se järjestäisi tonttia lainkaan, koska mikään ei kaupunkia tähän velvoita.
Liikennöitsijät järjestäisivät itse varikkonsa.
Hakunilan varikon toiminta jatkuu näillä näkymin vielä kesään 2017 asti.
 
Helb lopettaa toimintansa Varhan varikolla tämän vuoden lopussa.
Älä levittele valheellista tietoa täällä! Tuo ei pidä paikkaansa, kysymys on että miten paljon toimintoja supistetaan.
 
Viimeksi muokattu:
Saataisiinko ihan oikeasti Varhan kalusto sijoitettua Ruhaan ja Suomenojan varikolle? Varsinkin, kun HelB voitti 560:n liikennöinnin, joka tosiaan vaatii ihan mukavasti sitten aikanaan uusia autoja.
 
Saataisiinko ihan oikeasti Varhan kalusto sijoitettua Ruhaan ja Suomenojan varikolle? Varsinkin, kun HelB voitti 560:n liikennöinnin, joka tosiaan vaatii ihan mukavasti sitten aikanaan uusia autoja.
hana puhuu ihan omiaan. Tasan tarkkaan satun tietämään että varikkoa ei olla sulkemassa kokonaan!
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös