Onneksi sinä et ole vielä ainakaan Concordian työnjohtaja. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että Buscomin lopetus pitää tehdä juuri kuljettajavaihdon tapahtuessa ja sillä voidaan valvoa mm. todenmukaista työaikaa. Myös auton kunto tai joitain poikkeuksellista linjalla yms. pitää selvittää jatkavalle kuljettajalle. Vastaanottava kuljettaja säätää penkin, peilit ja ratin (nykyään koko kojelaudan) kohdalleen. Nämä kaikki ovat turvallisuuteen vaikuttavia seikkoja ja ainakin minä olen tarkka siitä, että kaikki on just eikä melkein. Välttämättömät toimenpiteet pitää tehdä kunnolla ja huolella; tarkistan myös peusteellisesti, etten esimerkiksi unohda mitään työvälineitä tms. seuraavalle kuljettajalle luovutettavaan autoon.
Toki ammattilaista hoitavat tuon kaiken ripeästi, jos ollaan jo valmiiksi myöhässä niin ei hoppuaminen ja hosuminen auta mitään.