Helsinki 8.1.2008
TLL 6 / h70T
Hki 8.1
h43: Helb 275 (Alepa-mainokset)
453: Helb 9717
h47: Helb 139
452: Helb 310
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 08.01.2008 kello 19:00. Syy: poistettu duplikaatti ja wanhat vakioautot
Helsinki 8.1.2008
TLL 6 / h70T
Helsinki 8.1
HELB 9716 / 66A
"Bara de döda stiger av i Kymlinge"
Helsinki 9.1
CBF 136 / 73
"Bara de döda stiger av i Kymlinge"
Helsinki 9.1.2008
VT 48 / h52V
HelB 9418 / h62
TLL 13 / h71 (ruuhkavuorossa)
CBF 126 / 740 (477:n tilalla)
CBF 477 / 613
CBF 619 / 550
9.1 Hki
Helb 704 seisoi hätävilkut päällä töölötorin pysäkillä.
h41 = TLL 1 (aamupäivä) jag Helb 276
h14B = Helb 232
h14 = Helb 302
s248K = Cbf 645 (MB Citaro)
h63 = TLL 1 (iltapäivä)
Viimeisin muokkaaja Tonttu18; 09.01.2008 kello 16:28.
Ke 9.1. Espoo
CBF #446 (Scania K230 Lahti Scala) / 27V, 25
CBF #643 (MB Citaro) / 25
CBF #646 (MB Citaro) / 12
Sitten e20:lle näyttäisi muotoutuneen iltapäivän vakiokalustoksi mm. #117 (Volvo Carrus City L '95) ja #588 (ex. VT Säffle), joista kumpikaan ei täytä sopimuksen mukaisia istumapaikkavaatimuksia (väh. 43 kpl).
09.01.08 Espoo
HelB 71 (Volvo Ikarus)/e23
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
9.1. helsinki
helB 274 oli toista päivää linjalla h23.
HelB 612/h23
Helsinki, 09.01.2008
TLL #5 / h71, vaurioitui eilen onnettomuudessa Hevossalmella.
Mursussa lukikin keulan kilvissä tyylikkäästi 25 Concordia Bus.
Jatkoa Espoo 9.1
CBF #644 / e51 & 270
Aavistuksen liian pienistä jakkaroista ja yhden kattopanelin rytmikkäästä kolahtelusta huolimatta Citaro oli YLLÄTTÄVÄN mukava peli matkustaa! Ja Messerschmittin äänimaailma on muutenkin kuin musiikkia korville!
Hoituri henkeen ja vereen.