Sivu 14 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824 ... ViimeisinViimeisin
Näytetään tulokset 196-210/378

Viestiketju: Bussien kunto

  1. #196

    Liittynyt
    13.01.2010
    Sijainti
    Espoo, Niipperi
    Viestejä
    337

    oletus Vs: Bussien kunto

    Nuo Nobinan entisille wessun linjoille laittamat bussithan ehdittiin kertaalleen poistaa ja lienevät seisseet muutaman kuukauden kosteassa syysilmassa, tottahan siinä ajassa nyt ehtii jos jonkinlaista kasvustoa syntymään.

  2. #197
    Suljettu tunnus
    Liittynyt
    29.06.2005
    Sijainti
    Itä-Helsinki
    Viestejä
    2224

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut ipeniemela Näytä viesti
    ... tottahan siinä ajassa nyt ehtii jos jonkinlaista kasvustoa syntymään.
    Mutta eikös olisi suotavaa hieman katsastella ja jopa siivotakin seisoneita busseja ennen ajoon laittamista?

  3. #198
    Nak
    Nak ei ole kirjautuneena
    Nak avatar
    Liittynyt
    05.03.2010
    Sijainti
    HSL-alue
    Viestejä
    2845

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Albert Näytä viesti
    Mutta eikös olisi suotavaa hieman katsastella ja jopa siivotakin seisoneita busseja ennen ajoon laittamista?
    Mun mielestä olisi myös kohtuullista jos niitä käytössä olleitakin siivottaisiin joskus
    Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta

  4. #199

    Liittynyt
    28.05.2010
    Sijainti
    Turku
    Viestejä
    3319

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Nak Näytä viesti
    Mun mielestä olisi myös kohtuullista jos niitä käytössä olleitakin siivottaisiin joskus
    Vali vali, vaihda työnantajaa jossei kelpaa Kauhee valitus täällä autojen kunnosta ja silti ajat Nobinalla, en oikein ymmärrä..

  5. #200
    Nak
    Nak ei ole kirjautuneena
    Nak avatar
    Liittynyt
    05.03.2010
    Sijainti
    HSL-alue
    Viestejä
    2845

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut zige94 Näytä viesti
    Vali vali, vaihda työnantajaa jossei kelpaa Kauhee valitus täällä autojen kunnosta ja silti ajat Nobinalla, en oikein ymmärrä..
    Eihän työnteossa ole mitään mielenkiintoa jos ei päivittäin joudu käyttämään luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä Lisäksi pidän työilmapiiristä ja varikko sijaitsee kivenheiton päässä kotoa
    Täytyy vähän pitää keskustelua yllä tälläisestä aiheesta. Vaikka joku isokenkä voikin pokerinaamana sanoa, että meidän bussit ovat siistejä, samalla Kuljettaja antaa kasvot sille yritykselle toimintatapoineen. Nyt herrat istuvat toimistoissa kahvia juoden tietämättä mistään mitään ja kuskia katsotaan kieroon, kun siellä kasvaa sieniä maton reunasta
    Viimeisin muokkaaja Nak; 16.11.2012 kello 18:25.
    Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta

  6. #201
    GT8N avatar
    Liittynyt
    22.11.2007
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    809

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut zige94 Näytä viesti
    Vali vali

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Nak Näytä viesti
    Mun mielestä olisi myös kohtuullista jos niitä käytössä olleitakin siivottaisiin joskus
    Ihan matkustajankin näkökulmasta katsottuna on miellyttävämpää matkustaa bussilla, jonka ylläpito on edes jollain tasolla.

    Sinänsä muutama sieni ei ole mikään mailmaa mullistava (eikä tällä "kunnossapidolla" yllättävä) juttu, mutta tarkemmin mietittynä kuvaa melko hyvin nykyisen toiminnan tasoa.
    Näin se nyt vaan menee

  7. #202

    Liittynyt
    28.05.2010
    Sijainti
    Turku
    Viestejä
    3319

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut GT8N Näytä viesti
    Ihan matkustajankin näkökulmasta katsottuna on miellyttävämpää matkustaa bussilla, jonka ylläpito on edes jollain tasolla.
    Mulla ei kyllä ole Nobinan Hakunilan autoista mitään valittamista.. Ilmeisesti varikkojen välillä on eroja. Melkein kaikki Hakunilan autot ovat siistejä ja hyvässä kunnossa, Myllypuron ja Klovin autot taas ovat huonommassa kunnossa.. Mistä tämä sitten johtuu.. Kuljettajissakin on eroa, Hakunilasta löytyy omasta mielestäni Nobinan parhaimmat kuljettajat. Kotilinjallani 76A/B on todella usein samat kuljettajat, jotka aina tervehtivät, ajavat rauhallisesti (usein pari min myöhässä, sellainen tuo linja on), odottavat rauhassa että mummot ja papat pääsee istumaan jne..

    Hakunilan Veolian kuskit ovat taas rallikuskeja (Suurmetsäntieltä (3430) Rautientorilla 16minuutissa linjalla 74N), mutta ei niistä sen enempää...

  8. #203
    Nak
    Nak ei ole kirjautuneena
    Nak avatar
    Liittynyt
    05.03.2010
    Sijainti
    HSL-alue
    Viestejä
    2845

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut zige94 Näytä viesti
    Mulla ei kyllä ole Nobinan Hakunilan autoista mitään valittamista.. Ilmeisesti varikkojen välillä on eroja. Melkein kaikki Hakunilan autot ovat siistejä ja hyvässä kunnossa, Myllypuron ja Klovin autot taas ovat huonommassa kunnossa.. Mistä tämä sitten johtuu.. Kuljettajissakin on eroa, Hakunilasta löytyy omasta mielestäni Nobinan parhaimmat kuljettajat. Kotilinjallani 76A/B on todella usein samat kuljettajat, jotka aina tervehtivät, ajavat rauhallisesti (usein pari min myöhässä, sellainen tuo linja on), odottavat rauhassa että mummot ja papat pääsee istumaan jne..

    Hakunilan Veolian kuskit ovat taas rallikuskeja (Suurmetsäntieltä (3430) Rautientorilla 16minuutissa linjalla 74N), mutta ei niistä sen enempää...
    Hakunilassa alkaa olla verrattain uutta kalustoa johon ei lieve-ilmiöitä liiemmin ole kertynyt. Ovathan herttoniemen ivecotkin kuin toiselta planeetalta Ehkäpä siellä viesti kuljettajalta menee eteenpäin, eikä jää huudoksi pimeyteen
    Kaaharikuskeihin en ota kantaa, hoppuhousuja on joka talossa
    Viimeisin muokkaaja Nak; 16.11.2012 kello 19:04.
    Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta

  9. #204

    Liittynyt
    28.05.2010
    Sijainti
    Turku
    Viestejä
    3319

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Nak Näytä viesti
    Hakunilassa alkaa olla verrattain uutta kalustoa johon ei lieve-ilmiöitä liiemmin ole kertynyt. Ovathan herttoniemen ivecotkin kuin toiselta planeetalta Ehkäpä siellä viesti kuljettajalta menee eteenpäin, eikä jää huudoksi pimeyteen
    Kaaharikuskeihin en ota kantaa, hoppuhousuja on joka talossa
    Noh, siellä Klovissa sitä uutta on enemmän VDL:ien ansiosta Tarkoitinkin vanhempaa kalustoa, vaikken sitä maininnut, esim. Carrus City L:t, olikohan 297 joka 76A:lla ruuhkassa on Ikarukset E94 ja E94F:t nyt ovat kamalia, on mikä tahansa yhtiö kyseessä..

  10. #205

    Liittynyt
    17.08.2010
    Viestejä
    735

    oletus Vs: Bussien kunto

    Matkustajien osuutta autojen siisteyteen ei pidä unohtaa. Monesti lähdet juuri sisältäkin pestyllä autolla liikenteeseen ja kierroksen jälkeen auto on kuin kaatopaikka.

  11. #206

    Liittynyt
    28.05.2010
    Sijainti
    Turku
    Viestejä
    3319

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut hana Näytä viesti
    Matkustajien osuutta autojen siisteyteen ei pidä unohtaa. Monesti lähdet juuri sisältäkin pestyllä autolla liikenteeseen ja kierroksen jälkeen auto on kuin kaatopaikka.
    Tällänen se nykymaailma on. Takapenkkirivit pahimmat.

  12. #207
    Suljettu tunnus
    Liittynyt
    04.01.2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestejä
    1178

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut hana Näytä viesti
    Matkustajien osuutta autojen siisteyteen ei pidä unohtaa.
    Nimenomaan! Kaiken maailman penkin repijät, istuinnojien kaivertelijat, töhrijät ja muut sotkijat ovat isoja vaikuttajia bussien siisteyteen.

  13. #208
    Tunnistettu jäsen
    Liittynyt
    14.07.2005
    Sijainti
    Espoo
    Viestejä
    305

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Palomaa Näytä viesti
    Nimenomaan! Kaiken maailman penkin repijät, istuinnojien kaivertelijat, töhrijät ja muut sotkijat ovat isoja vaikuttajia bussien siisteyteen.
    Jos töhryt ja purkat poistaa sekä rikotut penkit korjaa mahdollisimman pian, vähentää se merkittävästi uutta ilkivaltaa. Aloitettua kaiverrusta on helpompi jatkaa ja toisen tagin viereen on helppo tehdä toinen, kuin puhtaaseen ja ehjään penkkiin. Välillä näkee toistakymmentä pureskeltua purkaa vierekkäin, ne tuskin ovat jääneet saman päivän aikana. Eiköhän puhdas fakta ole, että päivittäishuollon tasoa olisi varaa nostaa, mutta toisaalta tilaaja viime kädessä päättää mitä haluaa.

  14. #209

    Liittynyt
    28.05.2010
    Sijainti
    Turku
    Viestejä
    3319

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Zambo Näytä viesti
    Jos töhryt ja purkat poistaa sekä rikotut penkit korjaa mahdollisimman pian, vähentää se merkittävästi uutta ilkivaltaa. Aloitettua kaiverrusta on helpompi jatkaa ja toisen tagin viereen on helppo tehdä toinen, kuin puhtaaseen ja ehjään penkkiin. Välillä näkee toistakymmentä pureskeltua purkaa vierekkäin, ne tuskin ovat jääneet saman päivän aikana. Eiköhän puhdas fakta ole, että päivittäishuollon tasoa olisi varaa nostaa, mutta toisaalta tilaaja viime kädessä päättää mitä haluaa.
    Ja toisaalta pienemmissä firmoissa se on helpompaa Isoissakin firmoissa olisi, jos henkilökuntaa palkattaisiin enemmän. Mutta jos siivoushenkilöstöä on samanverran kuin pienemmissä niin vaikeampaahan jokaikistä autoa on siistinä pitää. Ja sitten on autot jotka ovat varikolla seisonnassa 2-3tuntia päivässä keskellä yötä (esim. Suomenojan 195:n Volvot)

  15. #210
    Suljettu tunnus
    Liittynyt
    04.01.2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestejä
    1178

    oletus Vs: Bussien kunto

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Zambo Näytä viesti
    Jos töhryt ja purkat poistaa sekä rikotut penkit korjaa mahdollisimman pian, vähentää se merkittävästi uutta ilkivaltaa. Aloitettua kaiverrusta on helpompi jatkaa ja toisen tagin viereen on helppo tehdä toinen, kuin puhtaaseen ja ehjään penkkiin. Välillä näkee toistakymmentä pureskeltua purkaa vierekkäin, ne tuskin ovat jääneet saman päivän aikana. Eiköhän puhdas fakta ole, että päivittäishuollon tasoa olisi varaa nostaa, mutta toisaalta tilaaja viime kädessä päättää mitä haluaa.
    En väitä ettetkö olisi oikeassa, mutta kun kyseessä on iso firma, niin se huolto on mitä on, tietenkin teillä se on vähän eri tilanne kun saa helposti kontrolloitua muutamaa autoa, mutta sitten isossa firmassa jopa sataa, ei se ihan niin yksinkertaista ole, mutta toki kun korjaa jäljet nopeasti niin tulee siinä ilkivallantekijällekkin mietittävää että onko kannattavaa töhriä tai muuta sotkea kun ei ole kukaan muu vielä sitä tehnyt, joten kiinnijäämisen riski on suurempi.
    Viimeisin muokkaaja Palomaa; 16.11.2012 kello 22:30.

Vastaavia viestiketjuja

  1. Bussien päällipesu
    kirjoittanut PKL-YTV foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 6
    Viimeisin viesti: 01.01.2009, 11:50
  2. Kaupunkibussien runkojen kunto
    kirjoittanut JSL foorumissa Muuta busseista
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 05.05.2008, 22:21
  3. Bussien ajoturvalaitteet
    kirjoittanut Assamies foorumissa Muuta busseista
    Vastauksia: 11
    Viimeisin viesti: 11.04.2008, 23:14
  4. Bussien tunnistamista
    kirjoittanut Kotkalainen foorumissa Kuvat
    Vastauksia: 4
    Viimeisin viesti: 27.12.2007, 16:11
  5. Tikkurilan kaupunkiradan asemien kunto
    kirjoittanut a__m foorumissa Junat
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 06.07.2005, 20:54

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •