Mielestäni 5-sarjan Scanioiden "Messukellot" ovat ehdottomasti ärsyttävimmät!Volvoon tottuu hyvin pian!
![]()
On nuo merkkiäänet ainakin paljon järkevämmät kuin esim. maakaasu Mannin mitättömät ns. piippaukset esim. veden vähyydelle(lisättynä tekstin käännösvirheellä) ja moottorin ylikuumenemiselle; niitä valoja kun ei viitsitä noteerataMuutama Mannin kone SULATETTU sillä tyylillä;lämmöt kun tasaantuu mittarin mukaan siinä vaiheessa kun vesi loppuu, ajo taas jatkuu kunnes auto sammuu kun leikkaa kiinni
![]()
Mielestäni 5-sarjan Scanioiden "Messukellot" ovat ehdottomasti ärsyttävimmät!Volvoon tottuu hyvin pian!
![]()
Viimeisin muokkaaja Nak; 18.07.2013 kello 21:20.
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Jos varoittaisivat vain silloin kun on aihetta... Mutta kun 8700-Volvo saattaa huutaa vaikka puoli tuntia ovivikaa vaikka missään ei ole mitään vikaa...Sitten hiljenee vähäksi aikaa kunnes ajat vaikka kaivonkannen yli ja taas jatkuu... Korjaamolla levitellään käsiään että huono korjata kun ei ole vikaa missään eikä osia oikein kannata arvaamalla alkaa vaihtamaan.
Alkaa Veellä loppuu Oolla,
- ei ole Volvo.
En keksi parempaakaan palstaa hassulle kysymykselleni, saa siirtää sopivampaan.
Minkä vuoksi Ål 3:n takalinjanäyttö on korvattu pienellä nauhakilvellä, kun alkuperäisenä oli sähkökyltti?
On varmaan harvinaisin auto jos kerran TKL väreissä.
Veolia Vantaan kuljettajat ovat huolissaan kaluston kunnosta. Kuljettajien mukaan vikoja ei korjata tarpeeksi nopeasti ja niihin suhtaudutaan välinpitämättömästi. Esimerkiksi jarruviasta raportoitu auto saatetaan siirtää korjaamatta toiselle linjalle ja eri kuljettajalle joka ei välttämättä edes tiedä viasta, jutussa viitataan myös Elokuussa sattuneeseeseen katsastamattomaan bussiin jonka jarrut syttyivät "palamaan" ja toiseen autoon jonka rengas räjähti Koivukylässä. Veolia Vantaan Juha Nykänen kiistää syytökset kaluston vaarallisuudesta. Kuljettajat aikovat pitää 28.10 työmaakokouksen koskien kaluston kuntoa.
Lähde: Metro
Itselläni ainakin on ollut erittäin harvoin valittamista Veolian kalustosta, peruttuja lähtöjä ei ole kohdalleni juurikaan osunut eikä bussit ole kertaakaan hajonnut matkalle.
On hyvä, että asiasta herätetään keskustelua julkisesti, mutta keskustelun avaaja yllättää. Itsellänikään ei ole Veolia kalustosta valittamista. Se on pääasiassa siistiä ja hyväkuntoisen näköistä. Heille voisi järjestää tripin erääseen toiseen yritykseen, niin tietävät mitä on huonokuntoinen kalusto
Tuota välinpitämätöntä asennetta ilmaantuu varmasti jokaisessa isommassa talossa. Vikoja ei korjata, eikä kuljettajia kuunnella. Kuljettajat eivät jaksa täyttää vikailmoituksia, kun ei niistä ole mitään hyötyä, eli vikoja ei voida korjata, kun ei niistä tiedetä. Loputon oravanpyörä.
Hyvin se Veolian liikennejohtaja sälyttää uutisessa kaiken kuljettajien syyksi. "Ajetaan kanttareita päin" "Äkkijarrutuksia" "On ajettu jotain päin" Ei ole yksi tai kaksi autoa jossa remontin jälkeen ratti on kääntymässä oikealle/vasemmalle reilusti, kun auto etenee vaappuen suoraan.
Sivuhuomautuksena, onko kukaan huomannut kaupungilla Nobina 771:ä ja mahtavan kokoista spray-töhryä takaluukussa, joka on ollut siinä jo n. kolmen viikon ajan![]()
Viimeisin muokkaaja Nak; 24.10.2013 kello 08:46.