- Liittynyt
- 27 Huhtikuu 2006
- Viestit
- 2,697
Vs: Bussien kunto
Olen huomannut, että monille kuljettajille tuntuu olevan kovin vaikeaa tervehtiä takaisin asiakkaalle eli matkustajalle. Eräänä päivänä matkustin erään bussiyhtiön vuoroissa neljää kertaa. Kolmena kertana kun tervehdin kuljettajaa, niin tämä ei sanonut mitään. Sitten kun soitetaan yhtiöön ja kerrotaan asia niin sanotaan erittäin epäystävällisellä äänellä "kiinnitetään huomiota" eikä edes kysytä missä vuoroissa tätä on tapahtunut. Eli suomeksi asialle ei viitsitä tehdä yhtään mitään. Eli olisi syytä kiinnittää kuljettajakoulutuksessa myös asiakaspalvelun tärkeyteen!
Olen huomannut, että monille kuljettajille tuntuu olevan kovin vaikeaa tervehtiä takaisin asiakkaalle eli matkustajalle. Eräänä päivänä matkustin erään bussiyhtiön vuoroissa neljää kertaa. Kolmena kertana kun tervehdin kuljettajaa, niin tämä ei sanonut mitään. Sitten kun soitetaan yhtiöön ja kerrotaan asia niin sanotaan erittäin epäystävällisellä äänellä "kiinnitetään huomiota" eikä edes kysytä missä vuoroissa tätä on tapahtunut. Eli suomeksi asialle ei viitsitä tehdä yhtään mitään. Eli olisi syytä kiinnittää kuljettajakoulutuksessa myös asiakaspalvelun tärkeyteen!
Viimeksi muokannut moderaattori: