Olen itsekin ihmetellyt, miksi Pajamäkeen vievä linja on numeroltaan 14, kun tuolla 30-sarjassa olisi vapaita numeroita yllin kyllin. Perinteinen Pajamäen linjanumeron 36 käyttöönotto vapauttaisi linjanumeron 14 parempaan käyttöön. Jos ei raitiovaunulinjan numeroksi, niin sitten 14B -linjasta voisi ottaa Bertan pois.
Elätellään toiveita myös siitä, että tulevaisuudessa eri kaupunkien sisäisten linjojen päällekkäisesä numeroinnista päästään eroon - ettei esimerkiksi linjaa 43 olisi samalla tariffialueella kolmeen kertaan. Tämä edellyttäisi, että Espoossa ja Vantaalla sisäiset linjat numeroitaisiin vaikkapa kolminumeroisiksi. Sisäisen linjan käsite alkaa olla muutenkin aika häilyvä, kun miettii Espoon sisäisiä linjoja 22 ja 52 sekä Vantaan sisäisiä linjoja 53, 56, 61 ja 87.