Millasessa kunnossa ne nyt ovat? (Olis vaan PL pysyny Turun ajoissa, olivat täällä yksiä lempi linja-autoistani)
Mitä niiden kanssa tapahtuu nyt kun h17 lopetettiin?
Millasessa kunnossa ne nyt ovat? (Olis vaan PL pysyny Turun ajoissa, olivat täällä yksiä lempi linja-autoistani)
Ihan OK kuosissa ovat, ainakin ne jolla itse olen viimeisen vuoden aikana matkustellut. Hatara muistikuva oli, että olis näitä tarjoiltu Espooseen alkaviin 42 ja 46:sen sopimuksiin, lähtiskö sitten osa kiertoon myös.
Hoituri henkeen ja vereen.
Ainakin h40 iltaruuhkassa oli tänään omnicity.
PL:n Omnicitythän ovat Scanian huoltosopimusautoja.
-Kimmo-
Autoja näyttää ripotellun eri linjoille, ilmeisesti pääosin ruuhkaa ajamaan. Maanantaina 11.8. ainakin 858 oli linjalla 50.
PL:n Omnicityt ovat Ilmalan varikolta h50 vakiokalustoa, Espoossa lähinnä vara-autoina.
e4:llä, e12:lla ja e14:llä on noita satunnaisesti näkynyt.
Moottori keskellä lattian alla - sijainti, joka on yrityksellenne sijoitus.
Onko niissä pysäkkinäyttöjä?
PL:n OmniCityissä ei ole pysäkkinäyttöjä, HELMIä, eikä muitakaan lisälaitteita.
Onko noista jollakin tuoreita sisäkuvia? Kiinnostaisi nähdä millasessa kunnossa ovat nykyään sisältä. Ulkoapäin olen noi nähny viimeksi viime talvena, silloin niissä oli ne hirveät mainokset. Turun aikoina oli autojen ulkonäkö ja sisustan kunto oli hyvä, vaikka pääasiassa Halisten linjalla olivatkin.
Turusta lähtiessään ne olivat kaikinpuolin uutta vastaavia , linjat joilla niillä alettiin kävivät lähinnä sisäänajosta, kiire ei painanut. Kovin kuluneilta ja kolhituilta ulkoapäin nykyään näyttävät.Alunperin kirjoittanut JSL
Itse asiassa kun Omnit tulivat Turusta Ilmalaan, niihin ei oltu tehty kuin takuun vaatimat huollot, nekin miten sattuu. Niitä on sittemmin yritetty isolla rahalla kursia kasaan, heikolla menestyksellä. Niiden saavuttua pääkaupunkiseudulle tehtiin mm korille oma kunnossapitosopimus maahantuojan kanssa. Linja 17 on toki jättänyt autoihin pysyvät arvet, mutta kohtuullisen ajettavassa kunnossa ovat.