Taas ne suomalaiset korvien välissä olevat erikoisolosuhteet. Yleensä halvin vaihtoehto ei ole paras, vaan laatuun panostaminen kannattaa. Lyhytnäköistä tuijottaa vain hankintahintaan.
---------- Viesti lisätty kello 19:47 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 19:35 ----------
Tai sitten Ruotsissa ja Saksassa + muu maailma osataan ajatella muutakin kuin mahdollisimman edullista hintalappua, vaan ajatellaan käytännön toimivuutta liikenteessä ja matkustamisen laatua.
Mikään ei todista, että "tamperelainen keksintö" olisi paras. Tampereella on osattu sekoilla ennenkin; 70-luvulla lukuisten puoli- ja täysautomaattivaihteisten oikeiden katurien jälkeen keksittiin ostaa useita kymmeniä keppivaihteisia etumoottoriautoja!
Joten eiköhän liene parasta Suomessakin toimia muun maailman malliin ja antaa nivelbussien hoitaa raskaampien linjojen työt.