Ma 18.5. Espoo
CBF #10 / 26
CBF #122 / 550 (aamun extravuorojen aikaan)
HELB #9710 / 510
HELB #504 / 22
Sisarauto 124 sama juttu, takapuolessa pieni teksti www.busland.ee
!sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM
Ma 18.5. Espoo
CBF #10 / 26
CBF #122 / 550 (aamun extravuorojen aikaan)
HELB #9710 / 510
HELB #504 / 22
Espoo 18.5
315 / cbf 61 (carrus city L-teli)
05.2009.:
H95 ja 97: aina vain useammin "Espoon Auton" ruosteromuja liikenteessä, jopa viikonloppuina.
18.5.
HelB 9627 /h67X
HelB 9716 /539
Bussin harharetki herutti huumoria: http://www.vartti.fi/artikkeli/6e5c9...5-7951c5a58b7f
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 18.05.2009 kello 21:53. Syy: täydennetty
Tyypillisesti ajovirheen seurauksena tapahtuu enemmänkin vahinkoja kun kuljettajan keskittyminen itse ajoturvallisuuteen heikkenee (olen itsekin kokenut ratin takana samanlaisia tilanteita). Ei sitä suotta ajo-opetuksessa tolkuteta, että jos et ole varma niin hidasta ja mieti!
Talvimaisemia Urho Kekkosen kansallispuistosta
19.5
h39= Helb 34( Carrus city L 345:n vakioauto)
Helsinki 19.5.2009
VT 130 / 105B
19.5. Helsinki
PL 849 (Volvo B10M Wiima K202) / h64![]()
Ke 20.5. Espoo
CBF #24 (Scania L113 Carrus City M) / 512A (telivuorossa)
20.05.09 Espoo
HelB 603 (Manteli) / 510
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
Pe 22.5. Espoo
CBF #10, #40 (vakio) ja #110 (Scania Carrus City M) / 110
CBF #160 (Volvo B10B Säffle 2000) / 43
CBF #185 (Volvo B10BLE 6x2 Ikarus E94) / 11 ja 35
CBF #202 (Volvo B10B Säffle 2000) / 5
CBF #603 (Volvo B12BLE 6x2 8700LE) / 26 ja 35
Helsinki & Vantaa Pe 22.5.2009
HelB 421 (Facelift Ikarus) / s730 (ruuhkantekijänä iltapäivällä)
HelB 9512 (Scania MaxCi) / h77![]()