Havaintoja YTV-alueelta - lokakuu 2009

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Vantaa 19.10

v30 / cbf 54 (carrus city L)
530 / WL 27 (renault agora line)
 
Ke 21.10. Espoo

PL #847 / 205
PL #899 / 504
 
Keskiviikko 21.10

Arviolta 15 jokeri-bussia jäi mottiin veräjämäen kohdalle kun lakaisukone hajosi vantaanjoen ylittävälle sillalle ennen kahta iltapäivällä, asiasta kertoo vartti-lehti! Paikka on todellakin hankala koska silta on niin kapea ettei hajonnutta kulkuneuvoa pääse ohittamaan eikä kunnon korvaavaa kiertoreittiäkään oikein ole! Jos jokeri-busseja oltaisiin lähdetty ajamaan kiertotietä niin lyhin reitti olisi ilmeisesti ollut oulunkyläntie-kunnallliskodintie-koskelantie-viikintie. Miksi yleensä tuollainen autoletka on päästetty syntymään? Eikö kuitenkin olisi ollut järkevämpää ajattaa autoja poikkeusreittiä kuin seisoa letkassa odottamassa tilanteen laukeamista! Kyllähän kuljettajat voisivat ottaa yhteyttä työnjohtoon/ajojärjestelijään jotta saataisiin viestiä perässä tuleville autoille jotka sitten pystyisivät kiertämään onnettomuuspaikan!
 
Onko Jokerilla edes minkäänlaista auktoritääristä ajonjohtoa? Jos on, onko kuljettajia koulutettu ja tiedotettu asiasta ja tämän toimintatavoista? Miksei systeemiä voisi kasvattaa muillekkin linjoille kuten v61/62?
 
Pe 23.10. Espoo

CBF #743 (RTG-143) / e15

Concordian osalta kaikki uudet bussit ovat nyt siis tulleet. Seuraavaksi Lahdesta tullevat Veolian puuttuvat Scalat.
 
Pari yölinjahavaintoa 24.10. (pe aikatauluissa)

CBF #744 / 100N
HelB #702 / 220N
 
Kerava 24.10.2009
5: ESLL 696 ja 713, arkisin normaalisti 707
973V: Veolia 493
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Helsinki 27.10

h51 / helb 46 (lahti 402) aamuruuhkassa
h54 / helb 9516 (scania maxi) aamuruuhkassa
h79 / helb 113 (lahti 402) havainto aamupäivältä n. klo. 10.35
 
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös