Pysäkkien hajasijoittelusta löytyy esimerkki myös täältä Kalliosta Haapaniemen kohdalta. Keskustaan päin menevistä busseista 55, 65A ja 66A pysähtyy Alli Tryggin puiston kohdalla (Kaikukujan ja Ässänrinteen välissä) ja loput Neljännen ja Viidennen linjan välissä olevalla pysäkillä. Siis 65A pysähtyy eri kohdalla kuin 65N ja 66A eri kohdalla kuin 66. Joskus 66:n kuljettaja erehdyksissä pysähtyy väärällä pysäkillä ja ei välttämättä ota kyytiin oikealta pysäkiltä. Nyt keskustan suuntaan bussilla mentäessä täytyy valita, meneekö Rautatientorille menevällä bussilla vai sen ohi menevällä. Parempi voisi olla, jos Hakaniemeen menevät 73, 74 ja 516 pysähtyisivät eri pysäkillä kuin muut. Tällöin 73:sta ja 74:sta joutuisi vaihtaa keskustaan saakka menevään bussiin Sörnäisissä.
Tietenkin jos ottaa huomioon vielä Haapaniemen ratikkapysäkin, niin tämän hetkisessä tilanteessa etuna on se, että ratikkapysäkki ja 55:n, 65A:n ja 66A:n pysäkki ovat lähekkäin.
Bussit voivat tulla myös etuajassa. Tyypillisesti sunnuntaisin Lauttasaaresta tuleva 65A on Kampissa 2-4 minuuttia ennen arvioitua ohitusaikaa. Kuinkahan yleistä tuo on eri bussilinjoilla tai ratikkalinjoilla?