Helsingistä tulee totta kai mieleen linja 62, jonka maunulalaiset halusivat säilyttää, koska "pitäähän nyt vanhoille mummoille sentään istumapaikka bussista löytyä". Ei muka olisi istumapaikkaa löytynyt jos 62:n olisi korvannut siirtämällä 66A:n kulkemaan päivisin Maunulassa samaa reittiä 66:n kanssa ja vähän tihentämällä vuoroväliä.
Mutta ei siinä mitään, en valita: meneepähän meikäläisen kotiovelta 50 metrin päästä sentään suora yhteys Kamppiin Paanutien pysäkiltä, kun ei tarvinnut 66A:n reittiä muuttaa kulkemaan Maunulan kautta
Mutta ihan oikeasti, 66A:lla ei ole ruuhka-aikana(kaan) välillä Rautatientori-Länsi-Pakila läheskään yhtä paljon matkustajia kuin 65A:lla välillä Rautatientori-Veräjämäki, eli voisi ihan hyvin siirtää kulkemaan Maunulan kautta.
Toinen on linja 516:n reittiosuus Helsingissä Hakaniemeen asti: jos kuski ei suostu talvisena iltapäivänä kello 17.30 Paanutien pysäkillä 20 asteen pakkasessa Sörnäisiin menossa olevia matkustajia kyytiin niin miksei linjaa katkaista saman tien vaikka Suursuolle h22:n päätepysäkille?