5.8
NF 186 roikkui hinaajan perässä kehä ykkösellä itään päin pihlajamäen liittymän kohdalla n. 19.30 aikaan, ja linjakilvissä h72..
Scalan kuljettajan portinlukko on sähkömagneettinen ja pitää oven kiinni kun virta on päällä, tällä "stop"napilla kuljettaja katkaisee magneetista virran ja portti aukeaa.
Vanhetessaan tosin magneettisuus heikkenee ja portti aukeilee millon sattuu, ja iki-ihana scalan piip ääni soi korvia vihlovasti ja kuittausnappi on siellä kolmenkymmenen muun samanlaisen napin seassa koetaulussa![]()
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
5.8
NF 186 roikkui hinaajan perässä kehä ykkösellä itään päin pihlajamäen liittymän kohdalla n. 19.30 aikaan, ja linjakilvissä h72..
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
6.8
615= VT 500 (Volvo 8700LE Teli)
h42= Helb 6 (Scania Ikarus Teli)
h51= Helb 219 (Volvo 8500LE Teli)
6.8.
52A/HelB 65 telibussi
Viimeisin muokkaaja zige94; 06.08.2010 kello 17:50. Syy: päivämäärä korjattu
Vantaa 6.8
v50 / VT 501 (volvo 8700LE teli)
519/VT 503 Volvo 8700 6x2,CHL-659
633/VT 206
615/VT 383
519/VT 385
h67/PL 761 kokovalkoinen Irisbus Iveco
7.8.
h92: NF 686 (Volvo Säffle System 2000 ZOO)
Ajaa klo 09.34 lähtevän vuoron Myllypurosta ennen kuin jatkaa linjalle h11.
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 07.08.2010 kello 13:35. Syy: siistitty
Vantaa La 7.8
v50 / VT 173
v53 / VT 182
v55 / VT 311 ja 503
7.8
h66= Helb 601 (Man Lion' City LL ''Sauna'')