En nyt näe että tässä kannattaisi ylipäätään pohtia tällaisia yksityiskohtia. On nyt vain ihan selvää, että bussiyhtiössä kuljettajan on suoritettava tehtävät yhtiön määräysten mukaan. Totta kai asia pitää hoitaa riittävällä koulutuksella, mutta jollei siltikään mene kaaliin, ei millään yhtiöllä yksinkertaisesti ole varaa pitää palveluksessaan kuljettajia, jotka eivät tuota yhtiölle rahaa. Tai jos pitää, sitten se yhtiö menee konkurssiin, ja markkinat valtaavat ne yhtiöt, jotka homman osaavat. Se on koko tämän kilpailutuksen idea: osaavat yhtiöt ja kuljettajat menestyvät. Loput hakeutuvat sopivammalle alalle
---------- Viesti lisätty kello 15:31 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 15:30 ----------
Sitten kannattaa alkaa rakentaa lisää ratikkalinjoja. Bussien kustannuskehitys on mitä on, ja hinta määrää sen markkina-aseman joukkoliikennemuotojen joukossa.