1.9.
PL 806 / e12&14
NF 164 / e19
Hki
1.9.
VT 164 linjalla 615
1.9.
PL 806 / e12&14
NF 164 / e19
2.9. ilta n. klo 21 Malmin asema
519:llä oli joku 500-sarjan Crossway LE Itäkeskuksen suuntaan mentäessä, tarkkaa numero en ehtinyt nähdä.
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 03.09.2010 kello 11:02. Syy: poistettu vastaus tuhottuun viestiin
3.9. aamupäivä
NF 621/h16 (8700LE), auton etukilvessä näkyi normaalisti linjan tunnus, sivukilpi pimeenä, ja takana luki pienelle "Nobina". Ja auto oli ihan linja-ajossa.
WL 72/s516 (Irisbus Crossway LE)
HelB 401/h52 (Ikarus E94F) enpä ole pitkään aikaan Ikaruksia 52:lla nähnyt...
03.09.10 Espoo
Nb 340 (Volvo Carrus City M)/e20
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
3.9 ilta/yö
Helb 126 / h90N
Nf 19, 44, 640, 686 / h11 nämä neljä ainakin ajoivat siis kissojen yö tapahtuman lisälähtöjä n. 00.30 saakka..
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Mikä laite oikein Helb 725:ssa (Volvo 8700LE) on? Joku punainen lamppu kuljettajan vasemmalla puolella ja näyttö alhaalla.
2.9
v68A / VT 560, nyt on koko irisbus-sarja bongattu.
530 / WL 44
Se punainen lamppu on merkkivalo, mikä palaa, kun auto on varikolla kytkettynä paikallaan pistokkeeseen.
Näyttö taasen on Ecosmart-taloudellisen ja tasaisen ajon näyttö, jonka minä usein laitan pois päältä. En rupea ajon aikana tölläämään mitään monitoreja, sehän vain vie pois huomiota itse ajamisesta! Täysin turha vempele!
!sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM
Eihän sitä ajon aikana tarvitse välttämättä vilkuilla. Voihan sitä päättärillä katsoa miten tämä sivu tai kierros meni. Eikö sinua yhtään kiinnosta kehittää ajotapaa tällaisten hyvien teknisten apuvälineiden avulla?
Minua ainakin kiinnostaisi, työhän on välillä yksitoikkoista ja rutiininomaista. Näin siihen saa lisää "ylimääräistä" mielenkiintoa.
No, me ihmiset olemme erilaisia. Kaikella ystävyydellä.
Ikävä kyllä näitä välinpitämättömiä kuljettajia taitaa olla suurin osa pääkaupunkiseudulla. Minusta ainakin tuo Ecosmart ihan mielenkiintoinen laite, voi seurata ajotapaansa ja kehittää sitä edelleen matkustaja ystävällisemmäksi. Moni varmaan luulee että laitteen sulkeminen lopettaa myös tiedonsiirron työpaikalle, käsittääkseni se ajotapa rekisteröityy siitä huolimatta vaikka näyttö olisi sammutettuna. Ainakin Helbillä ajotapaa tullaan seuraamaan, en sitten tiedä mitkä seuraukset ovat vääränlaisesta ajotavasta...
Huomasinpa tänään Tikkurilan bussiterminaalissa että laiturin 1 pysäkkikilpeen on jäänyt liuska "68V Kylmäoja" Tämä linjatunnushan poistui jo kesäaikatauluihin siirryttäessä.
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.