Helsinki 21.10.2010
WL 106 / 453. Bussi on maalattu kokovalkoiseksi. Takalinjakilvessä oli 194
21.10
v36 / VT 147
530 / WL 27
Helsinki 21.10.2010
WL 106 / 453. Bussi on maalattu kokovalkoiseksi. Takalinjakilvessä oli 194
NF #150 (Volvo B10B LMF / Säffle System 2000) seisoi aamulla seitsemän aikaan Leppävaarassa Ratsukadulla, Turuntien sillan alla hätävilkut päällä, nesteet pihalla ja ilman kuljettajaa, tukkien melkein molemmat ajokaistat ja pakottaen Turuntieltä Selloon päin pyrkivät autot ja bussit ajamaan puolittain jalkakäytävällä.
Hki 22.10.10 klo 11
Hakamäentien tunnelin edessä oli kaksi
Pohjolan Crosswayta hätävilkut päällä ja linjakylteissä
000.
PL 739 ja 741
23.10
Nf 748 / h15A
Helb 725 / 102
Helb 1109 / h74N
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
23.10
HelB 1110 / h74,N
HelB 1112 / h93,A
23.10
h24 / Helb 728 (35-paikkainen auto onkin oikein sopiva väline noin hiljaiselle linjalle)
24.10
Helb 934, 935 ja 937 / h14
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
23.-24.10 yö
PL 802 / 700N
25.10.2010 klo n. klo 7
NF #467 (Volvo B12BLE / 8700 LE Jokeriteli) ei kuulostanut ihan terveeltä, kun matkustin sillä äsken Leppävaarasta Otaniemeen. Yleensähän noissa uudemmissa ZF vaihteisissa 8700 teleissä on aina kierrokset matalalla ja vaihteet vaihtuvat nopeasti, jotta polttoainetta säästyisi, mutta 467:ssa oli kierrokset tapissa lähes kokoajan, ihan kuin vaihteisto "luistaisi" vai mikä se oikea termi nyt on, pelkkänä matkustajana paha sanoa...
25.10. klo 6.40
NF 193 hätävilkut päällä pysäkillä "Hakaniemi" (2402), ilmeisesti osunut yhteen henkilöauton kanssa.