25.11.
NF 16 linjalla h72
Minä vuosina v61 muuten oli Nobinan (Concordian) hallussa?
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Mitkä Nobinan Teli-Ikaruksista on muuten tarjottu linjoille h21V/h65A/h66(A)?
25.11.10
Helb 412 / h39
Ehkä kuitenkin autosarja 183-196?
Mutta tässä havaintoja viime päiviltä, torstai 25.11.:
Vain vajaat 15 vuotta vanha kulkine, ainakin aamuruuhkassa linjalla 623 ajeleva VT 149 on saanut yllensä merihenkiset "Marino" -mainosteipit.
Linjalla v52 liikennöivä saman sarjan auto VT150 on sen sijaan jossain vaiheessa joutunut luopumaan mainosteipeistään. Perän maalauskuvio on hieman omaperäinen...
Perjantai 26.11:
VT169 / v53
We komen aan in Erps-Kwerps.
13kpl niitä on tarjottu vaikka niitä ei lähtökohtaisesti ollut kuin 12kpl183-188 ja 191-196. Sen jälkeen on vielä poistunut 188 ja 194 jolloin jäljelle jäi enää kymmenen autoa. Mutta spekulaationa voisin heittää että 10 ikarusta 183-187 + 191-193 + 195-196 + 3 Kaasu City L:ää 197-199 = 13 teliä
![]()
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Ruotsalaisfoorumilla puhutaan Nobinan ulkomaille lähdössä olevista Säffle System 2000 -teleistä, minnehän ne sitten päätyvät...![]()
Sääliksi käy kivoja Säfflejä, kun joutuvat Nobinalle tuhottaviksi... kun Nobinan meininki on mitä on...
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunki.../viesti/13561/
Kuinkahan moni niistä ehditään ensimmäisen viikon aikana kolhia siihen kuntoon, että pitää lähettää koritehtaalle takaisin parsittavaksi...?
Ja täytyykö nyt rahdata Ruotsista käytettyjä Säffle-telejä, kun Nobinalla on täysin laiminlyöty Ikarusten kunnossapito, ja kas nehän ovat yllättäen läpimätiä...
Viimeisin muokkaaja Camo Lissabone; 26.11.2010 kello 10:53. Syy: lisäys
!sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM
Perjantai 26.11.10
Helb 610 / h14b
Helb 9710 / h42
Helb 412 / h45
Helb 425 / h45
Helb 1107 / h45
Hki 26.11.10
H43 / HelB 231 (Rälläkkä)