Viimeisin muokkaaja zige94; 26.11.2010 kello 17:03.
26.11.2010
Helb 805 / h14 (Volvo 8700LE)
Helb 9903 / h39 (Carrus City U)
Helb 224 / h39 (Volvo 8500LE -teli)
Helb 231 / h41 (Volvo 8500LE)
Helb 229 / h62 (Volvo 8500LE)
Helb 33 / 363 (Carrus City L)
Helb 34 / 363 (Carrus City L)
NF 134 / 324 (Carrus City L -teli)
Viimeisin muokkaaja joboo; 26.11.2010 kello 20:14.
Lisätään vielä vettä myllyyn sen verran että Nf 4 on korkealattiainenLuultavasti on ollut korvaamassa "lisälähtöä" eli autoja 691, 694 tai 695 kun on myllypuron autoja. Ja samahan se on millä sen ajaa, kun sakko on saman suuruinen ajaa sitä millä vaan joka ei ole jokeri väreissä ? Tuossa tapauksessa tietty varmaan korkealattiaisuus lisää sakon määrää, mutta matalalattian kohdalla on varmasti se ja sama onko se 2009 vai 1995 auto kun sakon määrä on sama.
26.11.
VT 374 / v68
VT 170 / v70
NF 412 / v63N
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
26.11.2010
WL 76 hätävilkut päällä Kivenlahdessa Mainingin pysäkillä 18 tienoilla
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 26.11.2010 kello 23:58. Syy: lisätty päivämäärä
26.-27.11 yö
NF 9 / h95N
NF 419 / h08N
27.11. aamulla
HelB 9804 / h18
Ex-YTV:llä ja taitaa päteä edelleenkin näin HSL:n aikaan.
Systeemi oli/on sellainen, että jos sai edellä ajaneen vuoron kiinni, niin sitä ei saanut ohittaa missään tapauksessa. Tässä tilanteessa edellä ajaneen vuoron kuljettajan (kun näki perässä tulevan vuoron peileistään) pitää ohitella tulevia pysäkkejä ja takana tuleva vuoro siis kerää niiden kuormat.
Em. mainittu sääntö koskee siis vain ja ainoastaan bussilinjaa 550.
Viimeisin muokkaaja vristo; 27.11.2010 kello 10:16.
Joukkoliikenneharrastaja