Havaintoja HSL-alueelta - tammikuu 2011

9.1.

VT 353, 357(Scania Ikarus E94F) /h74
HelB 1021 (Scania Scala) /h79
HelB 616 (Scania Scala) /h70
HelB 1107 (Scania Scala) /h69
TLL 5 (Volvo 8700EEV) /h73(N) on ajellut koko päivän tunnuksella 73 (eli N puuttuu)
 
Viimeksi muokattu:
9.1

h24/ HelB 502 (Scania Scala)
h20/ HelB 901 (Man Lion's City LL)
h16X/ NF 9 (Volvo Carrus City L)
 
Sitten pieni havainto itsestäni:

9.1

U840 / Porvoon Liikenne 64, Volvo B10BLE Vega L teli
 
Ok. Itse en ole tuota 811:sta nähnyt kovinkaan usein h68:lla, joten luulin sen olevan h71:n vakioauto.

Mutta joka tapauksessa, kiitos tuosta informaatiosta! :smile:
Joo, voisi hyvin puhua autojen HelB 808-814 kohdalla linjojen 68 ja 71 autoista. Niitä aina joskus vaihdellaan vuoroista toiseen. Nehän ovat keskenään samanarvoisia autoja.
 
Taas tänään aamuseitsemältä NF:n Scala puikkelehti kaivinkoneiden ja kuorma-autojen seassa 122A linjalla Friisiläntiellä, vaikka linjaa ei tulisi ajaa perille saakka katutöiden vuoksi tammi- ja helmikuussa.
 
10.1.

NF 198 linjalla h66A (maakaasutelicarrus)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
10.1

ESLL kärsii näemmä tänään kalustopulasta kun linjoilta v50 ja 611 oli iltapäiväruuhkasta peruttu lähtöjä kalustopulan takia, linjalta v50 yhteensä 3 lähtöä ja linjalta 611 yksi lähtö Rautatientorilta, Laskin että aika monta autoa täytyy olla pois pelistä kun autoja näiden linjojen hoitoon on varattu 19 kpl, 9 crosswayta ja 10 ikarusta, ruuhkassa autoja tarvitaan 12 joten vara-autoja pitäisi olla 7 kpl. Viime vuoden puolellahan yksi crossway joutui remonttiin kolaroituaan linjalla v50, onkohan jo saatu kuntoon? Auton etuosa kärsi aika pahoja vaurioita.
 
Helsinki, 10.01.2011

Nobina #361(?), siis ruotsintuontiteli tilaajavärityksessä, oli löytänyt Suomen kilvet ja matkalla Sturenkatua "maalle päin".
 
Ma 10.1. Helsinki

HelB #1008 / 43

NF #171 / 65A

NF #361 (MPY-924) / 66A ja 21V
Tämä auton on tuossa tilaajavärityksessä "Nobinan tyyliin" eli HSL-logot ja ikkunan kaarevat katkoviivat puuttuvat. Kylkinumerokin on Nobinan omalla fontilla.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös